Poslední recenze (12)
Babovřesky (2013)
Právě jsem dokoukal 100% nejhorší film jaký jsem viděl. Po pěti minutách jsem si chtěl vystřelit mozek z hlavy a ted půl hodiny po skončení o tom stále uvažuju. Naprosté dno české kinematografie.
Atlantis (2013) (seriál)
Začal jsem na slabých **. Po 5 díle už * a devátý díl úplně pohřbil mé naděje. Odpad. To jsem byl vychován na Herculovi a Xeně. Dloho jsem nezažil takovou blbost.
Spirit (2008)
Půlka kildí v sále odešla po 30 minutách. To mluví za vše.