Recenze (167)
Bastardi (2010)
Dlouho jsem se tak nezasmál
Čas dluhů (1998)
to byla parodie na co?
Kawasakiho růže (2009)
Mistrovské dílo.Ladislav Chudík exceloval - ani jsem nedýchal, bravooooooo.
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
bezduché
Saturno contro (2007)
hrozné
Rozervaná objetí (2009)
Pedro supeeeeeeeeeeeeeeeeeer a Lluís Homar taky super.
Království Surikat: Příběh začíná (2008)
krásne , ale smutné, i když to je život.
Hanebný pancharti (2009)
Byla radost se dívat na naprosto dokonalý výkon herce Christophera Waltze.Bravo.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Člověk se ztrácí v těch tunech železa, moc postav, už jsem čekal kdy to skončí. S humorem to bylo fajn , ale jednička je jednička.
Madonna: Sticky & Sweet Tour (2009) (koncert)
opět nezklamala a lítá jako za mlada.