Recenze (1 237)
Miley Cyrus: Wrecking Ball (2013) (hudební videoklip)
Zde bych Miley vůbec nepoznal. Navíc tak příšerný klip jsem dlouho neviděl. Ale písnička je písnička...
Selena Gomez & The Scene - Hit The Lights (2011) (hudební videoklip)
Selenu mám rád jako herečku. Jako zpěvačka u mě pokulhává, třeba zde je písnička celkem pěkná, ale klip stojí za starou bačkoru.
Katy Perry: Roar (2013) (hudební videoklip)
Písnička pěkná, ani videoklip není ka zahození. Katy Perry je jedna z mála, která má v dnešní době koukatelné videoklipy.
Passenger - Let Her Go (2012) (hudební videoklip)
To, že hudební videoklipy nemají na csfd co dělat, by měl vědět každý. Proto z 90% budu tento typ "filmu" hodnotit pouze dle toho, jak se mi líbí písnička. Protože né všechny videoklipy, co zde ohodnotím, budu mít shlédnuté. Zrovna zde bych videoklipu dal odpad, ale mám tam 5. A proč, ptáte se? Jednoduchá odpověď. Protože se mi líbí písnička. Jinak vlastně novodobé videoklipy jsou většina sračky, dnes může videoklip natočit kde kdo, a proto bývá kvalita taková, jaká je. Pro mě zůstavají nelepší videoklipy z 90.let.
Sviňák (2013)
Pozoruhodné. Nejprve komediální jak blázen, pak zase psycho a účinky drog. Zajímavě vybarvený film, který mi toho sice moc nedal, ale bavil mě téměř po celou dobu.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Než jsem se pořádně dostal do děje, byl jsem častokrát zmaten a nevěděl, co se děje. Postupem času to bylo čím dál jasnější a mě to dokonce i bavilo, což mě samotného překvapilo.
Monstrpavouk (2013)
Krásný pavouček nám utekl z vojenské laboratoře a začal útočit. Rostl, jak nejrychleji dovedl a perfektně a hbitě útočil. Naneštěstí pro něj se proti němu postavil statečný deraterizátor, který je velký odborník a tak dokáže předem odhadnout, kam se náš milý megapavouček odhodlá vydat. Je velice zajímavé, že pavouček zabije každého, kdo se mu připlete do cesty, ale jakmile mu do cesty vykráčí žena, která se líbí právě již zmiňovanému deraterizátorovi, nebo jak se to vlastně píše, tak ji čirou náhodou nechá žít. Jaká to ale náhoda, že? Ale jinak vcelku dobrý film.
Machete zabíjí (2013)
Tohle byla jízda. Sice to bylo celé naprosto nelogické a místy musel člověk kroutit hlavou, ale šlo hlavně o zábavu. A ta byla suprová. Ani na vteřinku jsem nepřestal s napětím film vnímat. Na třetí díl se opravdu těším, ale mám obavy, že bude opravdu dost přehnaný.
Donšajni (2013)
No, příběh o ničem. Děj prázdný, scénář zachraňuje operní zpívání, což se mi kupodivu na filmu líbilo nejvíce. Protože jak jsem již podotkl, příběh neměl ani hlavu ani patu, byl bezduchý, scházela mu jakákoliv šťáva, náboj, zápletka či zábava, i pointa byla mizerná. Prostě kdybych měl teď vycucnout to nejhlavnější na ději, musel bych mlčet. Ticho to totiž vystihuje nejvíce.
Temný rytíř povstal (2012)
Tento díl se mi líbil více než ty dva předchozí. Ač je to zdlouhavé, tak jsem vydržel až do konce s napětím sledovat, co se děje. Díky tomuto jevu má u mě film velké plus. K filmu samotnému nemám co podotknout, pokud chcete něco hlubšího, čtěte komentáře jiných uživatelů.