Recenze (159)
Vdáš se, a basta! (2007)
Uřvaná kravina.
Malá černá skříňka (2004)
Halda blbých keců na začátku mě znechutila tak moc, že jsem to vypnul
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Švédský Forrest Gump
Očista: Anarchie (2014)
Splnilo očekávání. Povedené pokračování, klišé odpouštím.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Zpočátku jsem se bavil výborně, s postupem času úroveň trochu upadala, 115 minut je přece jen na komedii hodně. Moc sympatický herecký výkon všech, příjemná oddychovka.
Chraň nás od zlého (2014)
Tohle bylo drsné, povedený snímek.
City Island (2009)
Fantasie, já se bavil od začátku do konce, geniální věc :).
Osmy (2014) (TV film)
Tohle se opravdu povedlo. Jsem nadšen a nemám co dodat.
Raději vidličky než nože (2011)
45 minut by stačilo, webové stránky s recepty jsou přínosné, statistiky filmu zajímavé. Kdo se trochu zajímá, většinu informací v dnešní době již dávno zná. Někdy připomíná agitační film, ale v USA to asi jinak nejde :).
Láska a tanec (2009)
Opravdu může hrát hluchého učitele tance týpek, který je totální prkno a na parketě vypadá směšně? Po 15 minutách trapného smíchu u obrazovky a velmi ubohých dialogů vypínám - je to odpad :).