Recenze (159)
John Wick (2014)
Čistá akce, po dlouhé době důstojný zástupce akčních masakrů :-)
Bella a Sebastián (2013)
Vánoční film? Tenhle je výborný, k tomu skvělý song od Zaz, opravdu povedená věc.
Lapeni v ráji (1994)
Totální kravina, smát se tomu nedalo.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Dost slabý odvar...
Co jsme komu udělali? (2014)
Takhle dobře už jsem se dlouho nezasmál. Francouzi prostě komedie umí :). Konflikty náboženství a "rasismus" se dají řešit s nadhledem a neskutečně vtipně. Doporučuji, po Nedotknutelných další perla francouzského filmu. Kdo nezná, pusťte si Le Prénom.
Malá Miss Sunshine (2006)
Velmi povedený závěr, fakt jsem se posmál. Opravdu vtipné postavy, hlavně děda rodiny se povedl. Zábavné.
Černobílý svět (2011)
Tohle je perla.
Svět podle Garpa (1982)
Knižní předloha patří mezi moje nejoblíbenější knížky a hodně dlouho jsem hledal odvahu na to, abych se na film mrknul. Tak obsáhlá kniha přece nejde zfilmovat, možná seriál dlouhý jak Ordinace by z toho mohl být, každý díl o jedné postavě. Musím říct, že obavy byly plané, film se povedl, i když knížku nahradit nemůže, chybí milión věcí, ale duch knížky se ve filmu objevil, všechny postavy herecky skvělé. Výborný zážitek.
Blázinec (1988)
Fajn oddechovka, někdy se to trošku táhne, ale jinak fajn. Když člověk usne, na děj se bez problému napojí.
První den zbytku tvýho života (2008)
Dobrý film,akorát líčení a stárnutí postav není moc zvládnuté,jinak výborná zábava,mix dramatu a komedie.