Recenze (159)
Jméno (2012)
Jedním slovem geniální, pomalý start, ale pak ... A to neznám jediný konverzační film, co by se mi líbil. No možná 12 rozhněvaných.
Taxidermia (2006)
Tohle asi nevstřebám, jde to absolutně mimo mě.
Tajná dohoda (2008)
O něco lepší než strašné. Val je velký herec, flashbacky jsou úsměvné, triky ve filmu velmi laciné.
Carrie (2013)
Obstojných 15 minut ze 100 je na film málo. Tohle nebyl horor, ale trochu krvavejsi Stmivani :). Julianne to celé o dost zvedla.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Proklatě, ale opravdu proklatě slabé. Nemůže to obstát ani jako parodie na akční filmy.
Návrh (2009)
S velkým přivřením oka a sklenicí vína se tomu dají dát 3 hvězdy. Sice nic nového pod sluncem, ale pár vtipných scén by se našlo. Pít se u toho dá :).
Polski film (2012)
Jsou to šulini :). Jinak nejlepší comment má Verbal.
Očista (2013)
Fajn myšlenka. Nepíšu to často, ale chtělo by to delší film, lepší scénář a trochu to psychologicky rozpitvat, ten nápad by za to stál. Prvních 20 minut celkem nuda, později se to zlepšilo, vstup sousedů na scénu film oživil a přinesl aspoň minimální překvapení, jinak bohužel dost průhledné. Můj návrh konce -> kompletní "očista" :). Zatím jsem ve zprávách nezaznamenal, že by film někoho inspiroval, mám ale obavu, že to v USA přijde ...
Surfařka (2011)
Zajímavý životní příběh a moře patosu, až moc. Škoda. Fajn hudba.
V zajetí démonů (2013)
Opravdu dobrý biják, celý film jsem se bavil, vynikajicí kamera.