Recenze (196)
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Když jsem koukala na profil filmu před jeho shlédnutím, říkala jsem si: je to starší kousek, dřív byly jiný měřítka zábavy, ale Jim zvítezil nad předsudky a díky němu jsem měla postaráno o super zážitek.... Tak hodně jsem se u filmu už dlouho nenasmála!! Kromě toho, že chrlí jednu hlášku za druhou, je Jim Carrey nenapodobitelný, úžasný a neuvěřitelně zábavný, každé jeho slovo a každý pohyb jsem si naprosto užívala!!!
Ali G Indahouse - Film (2002)
Po dlouhé době jsem měla po shlédnutí pocit, že bych se na to koukla znovu. Mám ráda komedie, u kterých si pamatuji vtipné scény a tak si je můžu v hlavě přehrávat a smát se třeba i týden po tom, co jsem se dívala. Tenhle film je neskutečně vtipný, nikde nejsou zbytečné okecávačky a hluchá místa a jestli máte rádi Cohena, tak tady je k nakousnutí. Takový roztomilý blboušek, co si hraje na velkýho machra, přesně tak, jak to dělá 80% chlapské populace. Vystihl to. Dělá si srandu z lidský blbosti. To se musí. To mám ráda :) Jedině v originále!!!
Amélie z Montmartru (2001)
Neobyčejné, poetické a nádherné dílo, u kterého jsem už na začátku tušila, že to bude něco vyjímečného. Amélie mě okouzlila stejně tak, jako atmosféra filmu:)
Amputace (2012)
Nechutná, zvrhlá a netradiční témata mě lákají, takže se mi nevynul ani tenhle film :D Je to tak hnusné, že se mi až dělalo špatně, ale to je pro film plus, já jsem docela otrlý divák.. Herecky to bylo skvělé, jen na scénáři se mělo trochu víc zapracovat a snímku by neublížila delší stopáž. Hodně zajímavé :)
An Créatúr (2007)
!!!! Tak dobře, já vám popíšu v jakém stavu jsem, se nacházela po shlědnutí... Asi před minutou jsem dokoukala tenhle krátký film. Sedím nehybně na židli, koukám ztuhle na obrazovku a hlavou mi proudí davy myšlenek. Po tvářích mi tečou slzy a já nemůžu uvěřit, co jsem to právě teď "prožila". Je to snad nejuvěřitelněji zpracovaný a zahraný snímek, který jsem kdy viděla. Díky za to, že jsem ho měla tu čest vidět !!!
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Tenhle film překonal moje očekávání, potěšil, pobavil a zaujal. Proto nevidím důvod mu nedat vyšší hodnocení :) Mám ráda parodii a tady je snesitelně a přirozeně zabudovaná v celém filmu! Tvůrci si utahují nejen ze své země, ale i ze všeho ostatního. Od plného hodnocení mě ale odrazuje příliž dlouhá stopáž. Bavila jsem se skvěle, nebyly tu žádné nechutné a zbytečné vtipy, akorát Asterix mi byl krapet nesympatický.
Avatar (2009)
Nepopsatelná nádhera. Co mě na filmu fascinuje nejvíc, je fantastický svět na Pandoře, který mě (jako mnoho dalších) okouzlil a naplnil krásným pocitem. Kdybych si mohla vybrat místo, kde bych chtěla žít, byl by to jednoznačně svět Avatarů.
Až tak moc tě nežere (2009)
Pokus o napodobení úspěšné Lásky nebeské? Tohle bylo trapné, suché, nevtipné a nudné... ale nemůžu tomuhle filmu zas tolik křivdit, pár postřehů ze života by se tam našlo a celkem pobavily. Každopádně se na to asi dlouho nekouknu, pokud jestli ještě vůbec někdy.
Belle epoque (1992)
Film byl pro mě nudný, odvážnější scény byly málo vášnivé, až jsem si občas říkala, že pudu dělat něco smysluplnějšího. Bude to asi tím, že jsem se na něj těšila a on nesplnil má očekávání - trailer vypadal dobře. A komedii to připomínalo jen z dálky. Ty ženský z filmu se často chovaly až moc podrážděně a hystericky, nebo naopak v některých momentech až neobvykle zvláštně chladně a suše. V hodnocení se blíží k třetí hvězdě, ale možná v budoucnu, až se kouknu znovu, mě třeba zaujmou věci, kterých jsem si při prvním shlédnutí nevšimla a hodnocení zvednu výš.
Bílé peklo (2001)
Srdceryvné loučení. Otec jede do války. Slibuje, že se vrátí na Vánoce... A v tuhle chvíli už jsem naprosto přesně věděla, jak to celé skončí. Nechápu zdejší hodnocení. Viz výstižný komentář od CheGuevara.