Recenze (19)
Duna: Část druhá (2024)
Takže, vizual mrda, soundtrack mega pecka, Bardem je Morpheus jako svině ten mě bavil nejvíc. Ale ta nafuňená Zendaya mě tam prostě mrdá. Celkově za mě ten hype je strašně zbytečný. Cca 80%
Hotel Continental (2023) (seriál)
Hned v prvním díle zabíjí nejlepší postavu a pak se to táhne. Poslední díl má aspoň slušný jatka a skvělou holčičí bitku, jinak velký průměr.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Dvakrát jsem u toho usnul. Bylo 11 dopoledne.
Predátor: Kořist (2022)
Jedna za přírodu a druhá za psa, víc ani náhodou.
Godzilla vs. Kong (2021)
Naprostá ztráta času a už i Godzilla 2 byla hrůza.
Wonder Woman 1984 (2020)
Kromě dua Gadot- Pine ten film nemá nic pořádnýho. Dokonce už i Zimmer vykrádá svoji práci z BvS a WW. A závěr vyšší princip dobra a vykoupení padoucha, skoro připomnělo tolik nenáviděné Martha.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Skvělá podívaná, která dělá čest filmé trilogii. Pouze škoda otevřeného konce z budoucnosti. 90%
Oldboy (2013)
Originál mnohem lepší, ale bylo vtipné vidět Thanose jak kláti Scarlet Witch nebo jak Thanos porcuje Furyho a nebo Thanose jak zabije Mantis :-D
Joker (2019)
Ač jsem velkým fanouškem Marvelu, tak tohle strčí všechny marvelovky do kapsy. Ten přerod z nuly do zločinecké legendy Gothamu je úchvatný. Phoenix zde předvádí vrchol svého hereckého potenciálu, kam se hrabe R.D.Jr jestli letos nedostane Oscara, tak nevím za co by si to zasloužil víc. Úplný konec malinko zklamal, ale doufejme v pokračování ke kterému už se přiklání samotný Phoenix. Jinak i já se cítím jako Arthur Fleck. 95%.
John Wick 3 (2019)
John Wick 3 co říct, neskutečný masakr. Skvělá choreografie, neotřelé bojové scény, dějové zvraty, hlavně ten poslední. Fandové Wicka si příjdou na své akce střídá akci. A zápory? Wickův původ dost k smíchu a dokonce i na moje poměry zbytečně moc mrtvých v prostřední části filmu. Výsledek 4/5 a už teď se těším na 4 alá "Matrix" :-).