Recenze (118)
Svět podle Prota (2001)
Skvělé!! Kevin Spacey byl vynikající v roli velmi přesvědčivého Prota. Věc, která mi utkví v paměti ještě dlouho je jak Prot jí banán i s šlupkou..:D
Madagaskar (2005)
Pro mě nejlepší animák od Dreamworks!!!! Zamilovala jsem se do krále Jelimána a do asistenta Morisse..:D Umírala jsem smíchy !!!
Tokijští kmotři (2003)
Můj první film od pana Satoshiho. Skvělý film, který jsem shlédla na Akiconu 2010. Krom skvělé atmosféry, dílo pana Kona nepostrádal vynikající humor. Nepočítaje Madagaskar toto je první animák, u kterého jsem se smála od začátku do konce ..:DD
Paprika (2006)
Satoshi-Kon u mě podruhé (první film- Tokyjští Kmotři) zabodoval! Úchvatné! Opravdu dech beroucí, spousta krásné animace a hlavně s nádhernou hudbou! Škoda, že už nemůže tvořit dál...
Geriho hra (1997)
Tenhle dědoušek mě fakt dostal..:D:D Skvělé!!!
Ratatouille (2007)
Skvělý animák, který mě stále baví. Nikdy bych si nepomyslela, že souhra člověka a myšky by mi mohla přijít reálná..:D
Králova řeč (2010)
Nádherné, nádherné nádherné ! Filmová báseň! Kamera, herci, kostýmy! Colin Firth, H.B.Carter a G.Rush moc moc chválím a klaním se jejich hereckému výkonu. Opravdu dojemný film...
Zkažená mládež (2007)
Film, který opravdu stojí za to zkouknout. V jednu chvíli to na mě působilo strašně neprofesionálně, když film rozdělili na 7 kapitolek a nedali to jako celek, ale to je spíš detail. Jinak stačí říct, že jsem ještě hodinu na to jsem rozdejchávala...
Americká krása (1999)
Kvalitní, nečím kouzelné a Kevin Spacey !!! Úžasné drama...
Klub rváčů (1999)
Úžasné herecké výkony - Brad Pitt, Helena Bonham Carter, Edward Norton a v mini roli Jared Leto...Otevřená čelist v posledních 20 minutách mluví za vše...