Recenze (50)
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Raději Alien 5, než AVP2
Silent Hill (2006)
Nuda? Ne! Docela mě překvapil. Jako horor má "něco do sebe". Je to jak mix Doom, Alien, Harry Potter, Záhada Blair Whitch a Mumie :-d. Hororová a temná atmosféra zde jest, i když hodně počítačová Je to prostě "město v temnotě" a že hlavní role obsadili ženy, byla pro mě také pozitivní zpráva. 24 letá mladá žena v sukni, malá dívka a blonďatá policistka. Radha Mitchell svou roli zahrála skvěle, že chvílemi šel strach i zní :-D. V tomto filmu můžete i vidět, jak se může víra proměnit v něco temného, nebo ve společenství spíše "cvoků" nebo "fanatiků". Doporučuji ho všem Je to skvělá podívaná, kterou není vidět každý den! A že by trochu komedie?No, ne.
Anděl Páně (2005)
Konečně zase nějaká dobrá česká pohádka. Ten anděl byl vážně teda trdlo a ještě dělal z Boha bl..e.
Fantastická čtyřka (2005)
K tomu můžu jen říct, že jsem se u toho vůbec nenudil, i když to nemá pořádný děj. Tak jak je to blbe, tak je to take zabavné.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Správně je mé hodnocení spíše tak na 3,5 hvězdiček. Čekal jsem, že tento film bude zatím nejlepší ze všech dílů, ale trochu mě zklamal. Kde je Dobby, Whinky, Rita Holoubková jako moucha, Dursleyovi v úvodu....? Opravdu vtipných scén tu bylo velice málo o proti knize. Tu hodnotím zhruba na 6 hvězdiček. Byl to na mě až moc thriller – už vůbec ne pohádka (i když vzhledem k mému věku je to jedno). Myslím si, že film mohli natočit jako dvoudílný. Děj byl dost roztrhaný a dost pěkných scén vynechali, aspoň v tom úvodě. Doufám, že pětku udělají aspoň na dva díly (kniha má přes 800 stránek), a že to bude už konečně pořádný "trhák". Mnoho lidí Harryho Pottera podceňuje, někteří nad filmem nechtějí trávit ani minutu. To si myslim, že je chyba. Komu by se nelíbil? Sice téma a děj je největší fantazie, na kterou nikdo nevěří, ale je to velice komediální film. Jinak mě potěšili nové tváře filmu, hlavně madam Maxime, která vypadala úplně podle mých představ. Hlavně, ať nezmění herce!Brumbála museli, když to tak dopadlo, ale Hermionu a Harryho nikdy!
Království nebeské (2005)
Perfekt! Podívám se na to znova. Jeruzalém atd. si už užil fakt dost. Muslimové vs. křesťané – stále stejná pohádka.
Madagaskar (2005)
Vřele doporučuji. Je to pro všechen věk i když je animovaný. Všechno prostě bylo super - tučňáci fakt drsní, drsně připálení :-D. Já bych také na Antarktidě nevydržel :-)
Sin City - město hříchu (2005)
Prostě skvělé. Úplný komiks ve filmu. Skvělé efekty.
Strašpytlík (2005)
Střeštěná komedie, ale ještě ujde. Byl sem na tom v kině, nevěděl sem o čem to bude, ale překvapilo mě tam UFO, které sem tam vůbec nečekal. Ale vickrat už se na to nepodivam...aspon neuvažuji.
Zathura: Vesmírné dobrodružství (2005)
Docela dobrý, ale mohli aspoň na chvilku vytáhnout paty z toho jejich baráku. Jumanji se mi líbilo víc.