Recenze (1 356)
Stůl číslo 19 (2017)
No, tři hvězdy se zdají málo, čtyři jsou moc. Vlastně to byla milá konverzačka/vztahovka, rozhodně to nebyla klasická romantická komedie. Jen jsem měla trochu problém s hlavní hrdinkou, nějak jsem si k ní nenašla cestu. A tu čtvrtou hvězdu nedávám za naprosto zbytečný “románek” s rádoby překvapivou totožností, i když to bylo jasné skoro hned. To byla vsuvka navíc a vlastně příběhu moc nedala…
Jak se najít (2021)
První půlka mi vyloženě sedla. Hlavní hrdinové byli sympaťáci, hudba a Irsko - o tom snad ani není třeba se rozepisovat. Navíc mě pobavila ta parodie na všechny dnes tak populární fantasy filmy a seriály. Bohužel se to pak zlomilo v klasické klišé plné uměle vytvořených problémů a kýčovitých řešení. Doslovný konec tomu nasadil korunu. Takže za 3 hvězdy jen díky dobrému začátku.
Anne s E na konci (2017) (seriál)
Hodnotí se mi opravdu těžko. Knihu jsem četla, ne vše jsem si pamatovala, ale myslím, že první série se jí drží celkem věrně. Pak, ve 2. a 3. řadě se tvůrci Netflixu zbláznili a začala protlačovat klasická témata dnešní doby. Já proti sexuálním menšinám a jiným etnikům opravdu nic nemám. Ale tady už některé postavy a jejich trable upozadili samotnou Anne natolik, že se z ní stávala vedlejší postava. A já se přistihla, že hlavně ve 3. sérii začínám přeskakovat, abych se konečně dostala k rozuzlení samotného příběhu.
Příští módní trend (2020) (pořad)
Moc se mi líbí ten nápad, provedení trochu vázne. Prostě na mě je to někdy zbytečně natahované a americky sentimentální. Naštěstí Netflix je fajn v tom, že si můžete hupsnout až na ty části, které vás zajímají.
24 tváří Billyho Milligana (2021) (seriál)
Dokument o člověku, o kterém nikdo neví, co si o něm myslet. Nakolik byl opravdu nemocný a potřeboval pomoc, a nakolik to byl psychopatický manipulátor a skvělý herec? To se asi nikdy nedozvíme. Jisté je, že dokument je hlavně sondou do historie psychiatrie a psychologie. A o tom, jak tyto obory vlastně nezafungovaly a díky přenicím mezi “odborníky” a politiky celou situaci ještě extrémně zhoršily. Dokumentu by slušela kratší stopáž.
Raya a drak (2021)
Začnu zápory - děj byl od začátku do konce naprosto předvídatelný (ale což, je to pohádka). A to mimino mi strašně lezlo na nervy. Ovšem příběh mě bavil, odsýpalo to a nenudila jsem se. K tomu nádherná grafika a moc hezká hudba. Po dlouhé době jsem viděla animák, který mě bavil.
Ta dívka z fotky (2022)
Výborně a poutavě natočený dokument o odporné události. Děsí mě, kolik takových “rodin” ještě na světě je.
Menu (2022)
Tak obrovský potenciál a takové zklamání. Začátek byl vyloženě odporný a dost jsem zvažovala, jestli budou koukat dál. Pak už se ale nic šokujícího nedělo a najednou byl konec. Vše bylo plytké, klouzající po povrchu, spousta věcí nedořešena. Nepotřebuji vše naservírované na stříbrném podnosu (haha), ale něco bylo opravdu jen nakousnuté a závěr žádný. Škoda.
Rozhovory se zabijákem: Jeffrey Dahmer (2022) (seriál)
Hvězdičkami nehodnotím, to mi nějak nejde. Ale dokument je to výborný. Opravdu se věnuje práci vyšetřovatelů, psychickému profilu atd. Tvůrcům nešlo o to šokovat za každou cenu, nesnaží se ani extrémně hrát na city. Je dobře, že můžeme vidět rozdíly v policejní práci i možnostech a snad se i v lecčem poučit.
Rozhovory s vrahem: Výpověď Johna Waynea Gacyho (2022) (seriál)
Hvězdičkami nehodnotím, to mi nějak nejde. Ale dokument je to výborný. Opravdu se věnuje práci vyšetřovatelů, psychickému profilu atd. Tvůrcům nešlo o to šokovat za každou cenu, nesnaží se ani extrémně hrát na city. Je dobře, že můžeme vidět rozdíly v policejní práci i možnostech a snad se i v lecčem poučit.