Recenze (149)
Noe (2014)
To se takhle jednou potkali transformers s biblí...
Lucy (2014)
Besson je zpátky a v super formě! Vy, co si myslíte, že je to vážnej film a má to být super vědecko-filozofické asi neznáte Bessona. :)
Lesní duch (2013)
wtf?
Želvy Ninja (2014)
Chjo... A jak hezkej film to mohl byt!
Agresivní virus (2014) (seriál)
Potenciál velký, ale tak pitomé a směšné efekty a mnohdy divné a nelogické situace to celé hodně schazují. Konec mě tak unudil a naštval, že na druhou sérii už asi moc koukat nebudu. SPOLIER: S tím vzhledem Mastera si dělali jenom srandu, že jo? ...že, jo?!!!!
Frank (2014)
Já jsem tak rád, že jsem kvůli tomuhle nestál frontu na LFŠ. Super ulítlej triler, který ale láká na úplně jiný film, než na který pak 95minut koukáte. Asi nejsem cílová skupina, ale zajímalo by mě, jakou cílovou skupinu tenhle film vlastně má a co tak chtěl říct. Neuvěřitelná nuda a přetrvávajíci wtf feeling. The movie is shit!
Velký draft (2014)
Kevin saves the day.
Final Cut - Dámy a pánové (2012)
Mástrpýs! :)
Lásky čas (2013)
Dlooooooouuuuuuuuhééééééééé a ve výsledku skoro o ničem. A tu postavu strejdy si taky mohli odpustit. :)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Spider-Man dostal od Webba pěknou anální sondu. Samozřejmě, že ten film sám o sobě na odpad není, ale za to, jak se Spajdým Marc vyjebal, tak si to zaslouží. Ještě, žě jsem na to nešel do kina.