Recenze (32)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
taková o něco lepší kobra 11 edit: po letmém zhlédnutí pár dílů z pozdějších sérií, musím říct, že je to naprostá kokotina :-).
Občan X (1995) (TV film)
Mistrovské dílo
Rodinný film (2015)
slátanina
Trumbo (2015)
Bryan Cranston neskutecnej!
Ranař (2011)
Lepší tři hvězdy, pobavilo to!
Kosmos - časoprostorová odysea (2014) (seriál)
Bomba! Vřele doporučuji!
Fišer alias Bondy II (2000) (TV film)
tolika osobností, které držely celou strukturu tehdejšího undergroundu pohromadě!
Společnost mrtvých básníků (1989)
Zprvu jsem se bál Robina Williamse v roli pana Keatinga, ale nakonec mě mile překvapil. Možná té poetiky bylo ke konci filmu už přes příliš. Jinak zdařilý film vhodný za každýho počasí!
Senna (2010)
paráda!
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
Takových peněz!