buzzwoody

buzzwoody

Jan Dvořáček

okres Kutná Hora
FAMU


7 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 6 8
    • 28.3.2019  14:21

    Důkladná psychologická studie legendárního malíře v posledních letech života, zobrazena skrz optiku jeho zhoršujícího se psychického stavu. Silný herecký výkon Willema Dafoa ubit nekonečnými kamerovými delirii v přírodě i mimo. Mikkelsen a Amalric přichází až na chvíli v poslední dvacetiminutovce, aby vzbudili pozornost klimbajícího diváka aspoň na konec. Pro milovníky Van Gogha silný film, pro nezasvěcené ubíjející artová nuda.

    • 24.2.2019  15:27
    REC (2007)
    *****

    Španělům se poslední dobou daří názorně předvádět, že není třeba originálních premis, protože na čem skutečně záleží, je jejich zpracování. Apokalypsu nemrtvých už jsme viděli nesčetně krát, ale v působivě autentické formě je zážitek skutečně silný. Kam se hrabe Blair Witch, REC kraluje veškerým pseudopokusům o found-footage filmy. Dlouhé záběry ruční kamerou jsou překvapivě přehledné, a v kombinaci s obdivuhodnou maskérskou prací ve správnou chvíli pořádně zatáhnou za vlasy. Líbily se mi i chytře poschovávané útržky informací mezi náhodnými dialogy, které předznamenávají nadcházející plot-pointy. Mrazivé finále v odporném podkrovním bytě, do kterého nás celou dobu žene hektická atmosféra, pak patří z hororových zážitků poslední doby k tomu nejlepšímu.

    • 16.10.2018  19:02
    Venom (2018)
    ****

    Scénáristicky nezvládnutá hromádka cringe scének, konstantně přeskakující z seriózní thrillerové atmosféry ke snaze o sebeparodii, kterou ovšem Tom Hardy mění v poměrně sympatickou oddychovku.

    • 14.9.2018  21:55
    Sestra (2018)
    **

    Po závěrečných titulkách jsem odcházel z kina naprosto zděšen, avšak spíše filmařským výkonem, nežli čímkoli jiným. Po druhém Conjuringu a druhé Annabelle slibovala tato hororová série další nadějný snímek, nicméně ať už na tom měl vinu kdokoli, tohle nefungovalo. Ani nevím, kde mám začít. Kvalita Sestry postupně klesala, až zhruba v poslední půlhodině nabrala nezadržitelný spád a zhroutila se na absolutní dno. Jedna věc je, když na takovou slátaninu narazíte ve dvě v noci na Barrandově v podobě osmiřadé americké produkce, ale tohle se v áčkové sérii nesmí stát. Neustále pohybující se kamera vytrvale ruší veškeré pokusy o nějakou atmosféru, o lekačkách ani nemluvě. Jejich předvídatelnost je do nebe volající, ale naštěstí jsou v záloze všudypřítomní zvukaři, aby na vás tím správným tlačítkem na hlasitost seslali mrákoty. Mírně imbecilní postava Frenchieho by se stejně dobře mohla prostě jmenovat Humorná Vložka, a vyšlo by to nastejno. Je tam totiž čistě od toho, aby digitální závěr Sestry ještě více dodělal kreténskými replikami, nehodícími se už ani do hloupých akčních filmů. Co se týče ostatních postav a celkově všech ostatních dialogů, působí scénárista dojmem, že scénář napsal v rámci jednoho dne, a ke konci už byl fakt dost unavenej. Sečteno, podtrženo --- Sestra se ve vás asi hodinu velmi neobratně snaží vyvolat pocit strachu, aby na vás pak vypálilo s akčně-komediálním počítačovým závěrem, které degradovalo skutečně děsivou jeptišku z Conjuringu 2 na tuctového ducha, který ve finále nějak zapomněl, že umí s nadpřirozenem, sebral se a šel všechny hrdiny postupně škrtit, jako by snad četl scénář a věděl, že nikdy žádného nedoškrtí.

    • 15.7.2018  22:02

    Stejně jako většina sérií, i druhá má začátek zcela příběhový, k čemuž se přidává několik důležitých postav. Jejich linky jsou ovšem ne vždy příznivou změnou, hlavně co se týče Stannise.

    • 7.5.2018  12:48

    Přesně takhle bych si představoval učebnicový příklad napínavé kombinace thrilleru s hororem. Tiché místo dokazuje, že i v současné době lze dosáhnout perfektního vyprávění jen pomocí prakticky němých scén. K jakémukoli vysvětlování se scénář vůbec neobrací, poskytuje většinou jen drobné náznaky na předchozí události, zatímco nám charakteristické znaky a vzájemné vztahy postav zkrátka ukazuje. Postavy jsou napsány precizně, každá z nich je něčím zajímavá a každá je perfektně zahraná. Hereckým klenotem filmu je jednoznačně Emily Blunt, z jejího výkonu v určitých momentech mrazí více, než z nebezpečných monster za ní. Zoufalství, strach a bezmoc v poslední půlhodince mi z atmosféry dýchaly až za krk, čemuž napomohla silná nepředvídatelnost příběhu. Velkým pozitivem Tichého místa je, jak obratně se dokáže vyhýbat prakticky všem žánrovým klišé, následkem čehož se o postavy v průběhu opravdu, ale opravdu bojíte. Zatrnulo mi i z několika nenápadných, ale vcelku originálních scén. Technické stránce prakticky není co vytknout, zejména práci s kamerou a zvukem. Kvalitativně velmi podobné loňskému Get Out.

    • 16.3.2018  11:32
    Tlumočník (2018)
    ***

    Zajímavý námět s perfektními herci místy poněkud zabíjí až přílišná zdlouhavost, protože film je beze zbytku ponořen v ponuré, depresivní náladě a celou dobu se akorát cestuje z místa na místo, aniž by se dělo něco výrazně zajímavějšího. Pokud bychom to zkombinovali s faktem, že filmu po hodině silně dochází dech, možná to chtělo znovu popřemýšlet o stopáži, která je při necelých dvou hodinách poněkud přepálená. Charismatický Peter Simonischek drží Tlumočníka nad vodou, a přestože Menzel hraje poměrně dobře, jeho postava si v průběhu filmu neprojde žádnou proměnou. Ačkoliv scénář pokusům o sbližování obou starců věnuje mnoho času, Ali Ungar celou dobu zůstává starým, zatrpklým dědou, který se za celý příběh skoro ani neusměje.

    • 16.3.2018  11:18
    Annihilation (2018)
    *****

    Atmosférické mysteriózní sci-fi s nádechem hororu, vynikajícím scénářem plným originálních momentů a komplexních postav a především perfektním, pestrobarevným vizuálem. Tichá, nenápadná hudba v závěru přechází až do psychedelických synťákových útržků, které dokonale podkreslují posvátnou bázeň při setkání s mimozemským dvojníkem.

    • 29.12.2017  03:20
    Lady Bird (2017)
    ****

    Nenápadné a příjemně dobrosrdečné komediální drama o problematické, leč citlivé dospívající dívce ztvárněné skvělou Saoirse Ronan, které utíká jako voda, splní účel trefného zachycení života náhodné teenagerky a díky krátké stopáži zase s brzy s lehkostí odpluje svou cestou.

    • 28.12.2017  23:35
    matka! (2017)
    ****

    Ty psychedelické, deptavé a nervydrásající dvě hodiny jsem ohromeně, znechuceně a vyděšeně protrpěl jen proto, abych na konci nedostal absolutně žádné vysvětlení. Zbytek kina odcházel bez výjimky se zmateným a nervózním úsměvem na rtech. Přesto je to svým způsobem zvláštně uhrančivé a přemýšlím, jestli bych zvýšil hodnocení, kdybych od začátku věděl, že je to zatraceně zajímavě zpracovaná biblická alegorie. Pokud si divák musí rozuzlení přečíst na internetu, není to pro film dobrá vizitka, ale naprosto chápu, že se to nevysvětluje lehce. Zpětně si nejsem jist, jestli jsem při sledování počítal každou vteřinu z nudy, nebo z té nepříjemné atmosféry, která v závěru vygradovala v drtivou úzkost. Když nad tím tak přemýšlím, chtě nechtě musím přece jen přidat na hvězdách.

    • 28.12.2017  23:27

    Jak se dá zákulisí natáčení nejhoršího filmu světa udělat kvalitní film, který scénáristicky šlape, jehož vtipy baví, kdy mají a který vzbudí emoce, jakmile je potřeba? James Franco vám odpoví. Přestože si mnohem raději libuje v bláznivých komediích, Disaster Artist dokazuje, že je ho na ně škoda. Ve 127 hodinách dokázal, že hrát umí. Co ale předvádí tady... on Wiseaua nehraje, on jím JE. Naprosto neuvěřitelný výkon, naprosto dokonalá obličejová mimika, perfektní práce s hlasem a přízvukem.. dlouho mi ze sledování hereckého výkonu neběhal mráz po zádech. Tommy Wiseau je neskutečný magor, a James Franco je neskutečný herec. Že je to všechno podle pravdy, je další věc a posouvá hranici němého úžasu o trochu výš.

    • 28.12.2017  15:18

    Mnohem veselejší, vtipnější, laskavější a pozitivnější, než zvláštní první díl. Po dlouhých letech konečně vznikla příjemná vánoční pohádka.

    • 28.12.2017  15:16
    Poldové (2010)
    ***

    Oddychová kravina ala Křižovatka smrti, jen s dvakrát trapnějším černým policajtem. Umí to být vtipné, umí to být ale i nehorázně trapné. Bruce nevypadal, že by se mu v takovém filmu nějak extra chtělo být.

    • 28.12.2017  15:13
    Wonder Woman (2017)
    ****

    Už jsem ani nedoufal, že bude film od DC tak příjemně bavit. Není to dokonalé, uprostřed filmu dochází dech a počítačové finále může působit trochu tuctově, snímek by se však v dobrém slova smyslu dal označit za "nejhezčí z ošklivince", a oproti předchůdcům je to přímo velkofilm, originální a zajímavý. Herci hrají (Gal Gadot je objevem roku, Chris Pine je překvapivě taky velice obstojný), hudba šlape, postavy propracované (vztah ústředný dvojice uvěřitelný), akce funguje, vizuál našlapaný.

    • 28.12.2017  15:06

    Z DC filmů se oficiálně stala katastrofa, kterou Justice League završuje nudnou, nezáživnou akcí, hloupým scénářem, trapně vynuceným humorem, záporákem jako vystřiženým z tuctové videohry, počítačovým bordelem a překombinovaností po střetu práce dvou režisérů. Když drsný a temný podtón nefunguje, nacpěte tam fórů, kolik můžete. DC chce být jako Marvel, jenže zkrátka v kompletně všech směrech zaostává o tři a půl třídy. A Justice League ví, že jí hoří koudel ve studiu, a tak šíleně křečovitě se snaží být cool a kvalitním filmem, až to bolí do očí. Ale nezoufejte, přestože snímku chybí jakékoli emoce, mám pro vás tip, jak se v kině opravdu rozbrečet - zkuste dabovanou verzi.

    • 18.12.2017  21:52

    První půlhodina působila dojmem, že se bude jednat o klidného nástupce Force Awakens, možná o stupínek slabšího. Pak si Leia zahrála na Supermana, a mě to vytrhlo z děje natolik, že jsem se do konce pořádně nechytil. Takhle ne, vážení. Přežil jsem Jar Jara Binkse, přežil jsem Haydena Christensena, ale až u Last Jedi jsem musel schovávat hlavu v dlaních. A hned dvakrát za sebou, nechutné podojení modrého mléka byla další zbytečná cringe scéna. Když se navrch vezme v potaz nudná první polovina, kterou usilovně tahají ke dnu Finn s nudnou číňankou, jejichž dějová linka vznikla pravděpodobně jen kvůli návštěvnosti asijských kin, aby měl Finn co dělat, a propagaci toho, jak je špatné ubližovat zvířátkům. Jako přidaná hodnota je tu ještě bullshit konflikt s náhodnou důstojnicí Povstalců a divák se modlí, aby aspoň třetina s Lukem a Rey stála trošku za to. Obrovský potenciál látky pak pramení z povedenější druhé poloviny, kdy jsem dostal husí kůži jen ze zmínky o tajemné jeskyni. Jenže ten zůstává nenaplněn, je pouze sem tam připomenut, a pak zase fanoušek dostane tvrdou facku, viz teasnutý souboj Luka s Kylem a následný Skywalkerův ničemný odchod. Slyšel jsem chválu na Johnsona, psalo se tam něco o osobitém stylu a že nám servíruje jiné SW. To je nepochybně pravda, ale režisér, který buduje očekávání, které je pak zbytečné, není dobrý režisér. To mi připomíná, že jestli si fanoušci stěžovali, že Force Awakens je obšlehlá čtyřka, Last Jedi je obšlehlá pětka s nějakými prvky z šestky, a snad i víc jako přes kopírák, než v předloňském případě. I přesto je to ale Star Wars film, který má svoje dobré momenty, viz scéna s hyperpohonem/Benicio del Toro/plot twist se Snokem/závěrečný fight proti červeným strážím/rudá sůl a já tak balancuju mezi hodnocením 3/4*. Mám ale sto chutí jim za Supermana Leiu dát z fleku třeba odpad, a vůbec bych se za to nestyděl.

    • 18.12.2017  00:18

    Ohledně Bitvy Pěti Armád se ve mě odehrává obrovský vnitřní boj. Jeho hlavním záporákem je zklamání, pramenící z určitých, velmi iritujících momentů, které by se daly stokrát provést lépe náhodným fanouškem nebo jednookým střihačem (protáhlé scény na trpící obličej Tauriel by měli promítat na katedře střihu jako odstrašující příklad). Fyzikální zákony už pro jistotu zůstaly doma, a jejich horliví zastánci tam půjdou po deseti minutách taky. Naprosto odporná postava Alfrida průběžně kurví každou scénu, kde se jen mihne, a scénu s jeho smrtí Jackson pro jistotu vystřihl. To je další nasrávací prvek, aby byl snímek přístupný, musel Jackson osekat nejlepší pasáže celé Bitvy, které se svou výstředností blížily útěku v sudech, ale zároveň je kvalitou přesahovali. Naprosto nepochopitelný poměr prostoru na plátně; totální idiotiny dostanou klidně celou scénu, zdlouhavé Thorinovo šílenství je tím důkazem, ale potenciálně zajímavé věci jsou osekané na kost, viz pětiminutový souboj se Šmakem a šlus. Nehledě na to, že na vysvětlování důležitých detailů snímek prostě kašle. Velmi dobrý příklad, kdy je lepší koukat na prodlouženou verzi. Po shlédnutí v kině jsem byl opravdu těžce zasažen zklamáním, jak to jen šlo. Jako správný fanboy jsem měl ve zvyku si pustit Lotříka nebo jeden z předchozích dílů třeba jednou do týdne, a Bitvou Pěti Armád mi nadšení z filmové Středozemě výrazně zhořklo. Byl jsem ochoten klesnout v počtu hvězd, ale po dnešním opětovném shlédnutí jsem přece jen malinko prozřel. Martine Freemane, díky bohu za tebe, zachránil jsi tenhle film. Šmakovo rozuzlení, jakkoli bylo krátké, mráz po zádech přeběhl, Saruman a Elrond v akci byli taky velmi zajímaví. Samotná Bitva uměla zabavit i znudit, avšak zachránilo si to Havraním vrchem, kde trpaslíci konečně začali přicházet o "plot shield", Legolas X Bolg a hlavně Thorin X Azog na ledě vynikají hlavně díky jejich zajímavé choreografii a po čase jsem dokonce ochoten odpustit i antigravitačního elfího snipera (paradoxně největší facepalm moment, Legolas skákající po padajících kamenech, je knize ještě nejvíce věrný). Bilbova reakce na Thorinovu smrt mě dostala do kolen, stejně jako závěr přímo navazující na Pána prstenů, a dokonalý závěrečný song Billyho Boyda v titulkách.

    • 18.12.2017  00:01

    Na Šmakově dračí poušti leží mnohem víc problémů, než na Neočekávané cestě. V první řadě je to zmrvený překlad názvu, ale to nepatří do objektivního posouzení původního filmu. Budu ovšem pokračovat v negativech, ať to máme za sebou. Problémem posledních dvou dílů je Tauriel, vzniklá proto, aby se poslední film roztáhl na dva a vytvořila se vynucená milostná linka. Love story ovšem ve Středozemi nefunguje, viz. nejnezajímavější scény z LotRa (Arwen/Aragorn/Éowyn). Tam však musela jít láska stranou před hlavním příběhem, když ještě feministky a antirasisti nezasahovali do autentických zpracování předloh z dvacátého století (režisér byl při natáčení Hobita údajně nařknut z rasismu, když odmítl obsadit do rolí elfů černé herce). Avšak tady ještě Tauriel nebije do očí tolik, jako v Bitvě Pěti Armád, to je zase pravda. Má dokonce jeden z výraznějších hudebních motivů, Howard Shore ztratil svou můzu a kouzelná hudba z Pána prstenů se vytrácí. Hobit totiž nemá žádnou ústřední melodii, jako byla v LotRu hymna Společenstva. Používá střípky z LotRa a přidává k tomu vlastní kudrlinky, bohužel to ale nezní zdaleka tak dobře, jak by mělo. Co naplat, když skladatel nechá zaniknout nejlepší skladbu z Neočekávané cesty a jindy už ji nepoužije. Zpět ovšem k filmu, stejně jako v prvním díle je zde k vidění velmi povedená vizualizace, Martin Freeman opět exceluje a Benedict Cumberbatch se začíná pomalu lépe uplatňovat jako dabér, jeho Šmak je v rámci možností skvělý. Medděd, Gandalf proti Azogovi, pavouci, scéna se sudy, finální naháněčka v Ereboru, vše jak má být. Jezerní město mi ovšem vadí, starosta a hlavně Alfrid jsou další odklon od předlohy a opět k horšímu, což ovšem ještě není nic v porovnání s tím, co Alfrid provádí ve trojce. Cením návrat Legolase, jehož se opět téměř veškerá fyzika ve filmu zalekla a utekla hodně daleko. Oproti Neočekávané cestě jde o menší stupínek dolů, ale na suverénních pěti hvězdách zůstaneme.

    • 17.12.2017  23:48

    Hobit se nesmí srovnávat s Pánem prstenů, jinak je po ptákách. Pán prstenů je ve všech ohledech propracovanější, úplnější, kvalitnější, lepší. V první řadě se musí divák s tímto faktem smířit, aby mohl pokračovat v cestě k pozitivnímu přijímání třídílného dobrodružství Bilba Pytlíka. Peter Jackson jako by se v určitých momentech či rozhodnutích snažil tomuto pocitu bránit, co mu síly stačí, ale můžeme se jen dohadovat, co může být přičítáno jemu a co ne.. viz. informace o velmi uspěchaném natáčení a dokončování scénáře za pochodu. Hobit je mnohem odlehčenější příběh, který neklade příliš důraz na realismus jako LotR, a je k tomu důvod, protože Hobit je pohádka, až z Pána prstenů se při jeho vzniku stalo drama. Zpět ovšem k tomuto dílu, Neočekávaná cesta je bezesporu nejlepší z celé trilogie, Tolkienovy předlohy se snaží držet nejvíc, a podle toho to vypadá. Mrzí mne samozřejmě zpočítačovělost, jistá míra praktických efektů by taky neuškodila. Jako jeden z nejvíce kladných aspektů filmu pokládám Martina Freemana, jenž celý film táhne, když si trpaslíci vybírají otravnou/nudnou chvilku a Gandalf zrovna bloudí po Středozemi. Ian McKellen je samozřejmě klasa a s rolí Gandalfa si umí poradit, z ostatních herců pak ještě vyčuhuje i Richard Armitage a ze všech trpaslíků budou nejsympatičtější Balin a Dvalin. Zpracování trpaslíků je dle mého velmi dobře zvládnuté a maskéři si na jejich vzhledu skutečně pohráli, díky čemuž se pak i lépe rozlišují. Nenacházím zde žádné vyloženě zbytečné scény, v pořádku je úvodní hostina ve Dně pytle, akční scény mají spád a pokud si divák zvykne na nenápadně se vytrácející fyzikální zákony, dokonce se i dobře baví. Inu, hodně se pokročilo od Legolase, sjíždícího schody na štítu ve Dvou Věžích. Azog je vcelku hrozivý záporák, i jeho backstory je vystavěná obstojně a myslím si, že není chyba ho nastrčit i do zbytku příběhu. Stejně tak je slušná i linka s Nekromantem a nevyslovená hrozba Sauronova oka nahání husí kůži víc, než jeho odhalení v dalších dílech. Za nejlepší scény bych označil jednoznačně Hádanky s perfektním Glumem (jako vždy), závěr u hořící borovice, ale i odlehčení se zlobry. Hudba zde k vykreslení nejpříjemnější atmosféry z trilogie vyniká nejvíce, v dalších dílech už pak není příliš motivů k zapamatování, narozdíl například k zdejšímu nápěvu Misty Mountains. Kdyby takto vypadali i ostatní dva Hobiti, rozplýval bych se. Nejzaslouženějších pět hvězd z Hobitů, ovšem dostanou je i přes výhrady nakonec všichni, protože Středozem je srdcovka.

    • 16.10.2017  12:30

    Silou vlastního šílenství naprosto psychologicky deptající snímek. Mistrné promitnutí knihy na filmové plátno. Dokonalá režie, zneklidňující kamera, psychotická hudba podtrhují děsivou, hrůznou atmosféru. Démonický Rudolf Hrušínský v životní roli hravě strčí do kapsy všechny Hollywoodské herce.

    • 7.10.2017  10:54

    Podmanivá a intenzivní atmosféra podkreslená dunivou, éterickou hudbou dokáže obalit velmi nadprůměrný scénář se skvělými herci do výsledného nezapomenutelného audiovizuálního zážitku a jinak poměrně dlouhá, pro někoho až nepřekousnutelná stopáž se tak mění v barevné, poklidné a emotivní rozjímání.

    • 23.9.2017  18:20

    Zlatý Kruh je prakticky Tajná Služba přes kopírák, pokud by se přidalo mnohem více over-the-top akce, digitálních efektů a známých tváří. Navzdory ostatním lidem mi to rozhodně nevadí a 140 minut mi uteklo jako voda. Herecky nejvíce exceluje Colin Firth a příjemným překvapením je i Pedro Pascal, jenž si skutečně krade každou scénu pro sebe. Jeden z mála záporů je trochu slabší záporák (šišlajícího Sama L. Jacksona je těžké překonat Julianne Moore, i kdyby se snažila sebevíc). Stejně jako v jedničce je tu příjemné množství zapamatovatelných scén (honička s taxíkem, pěvecké číslo a vlastně většina akčních scén) a to je přesně to, co od filmu chci. A ještě pár dní si asi budu zpívat Johna Denvera. :)

    • 9.6.2017  11:41
    Smrtihlav (2017)
    ***

    Kdyby se smíchalo to nejlepší z Anthropoidu a Smrtihlava, vznikl by dokonalý film. Takhle je HHhH jen slabší odvar prvního zmíněného. První polovina, soustředící se na Heydricha, je o dost lépe zvládnutá, než trochu uspěchaný závěr s parašutisty. Vyskytly se tam velmi kvalitní momenty, které ale vždycky bohužel vyprchaly dříve, než scéna skončila. Film ale nenudil, hodně rychle utekl a nebýt Anthropoidu, možná by se dočkal lepšího přijetí.

    • 25.5.2017  09:02

    Některé filmy balancují na velmi tenké hraně mezi vtipností a trapností a je obdivuhodné, jak tenhle tuto situaci s naprostým přehledem zvládá, dusíc člověka vlastním smíchem.

    • 25.5.2017  08:40

    Velmi sympatické zpracování, akorát mi přišlo trochu zbytečné, vzhledem k filmu s Noomi Rapace, který vznikl asi tak dva roky před ním. Celkově je mi trochu odporný ten zvyk Hollywoodu si natočit s vlastními herci úplně všechno, aby nemuseli číst titulky. Původní film je o něco lepší a Noomi Rapace mi do role sedí víc, ale i přesto je Muži, kteří nenávidí ženy adaptace věrná, a to i svou kvalitou.

    • 25.5.2017  08:37

    První díl Zahradnictví je film typu "neurazí, nenadchne", zkrátka takový průměr, který z naprosté opomenutelnosti zachraňuje Ondřej Sokol se svým trademarkovým hraním, díky němuž celkový film zvláštně balancuje i na hranici komedie. Díky němu je film o dost sledovatelnější, než by byl bez něj, a obávám se, že jestli nepřijdou do dalších dílů s něčím jiným, bez něj to prostě nebude ono. Některé postavy jsou naprosto odporné, ať už záměrně (baba Mařčí mě bude ve snech pronásledovat ještě týdny) či navrátivší se Jindra (nechápu jak se jim to podařilo, ale je mi šíleně nepříjemnej kvůli Fingerovi, jestli je to záměr, tak nic proti). Celé to zkrátka stojí na Sokolovi, který když táhne film od Jarchovského a Hřebejka svými humornými hláškami, je to známka toho, že je něco špatně. Ale jako celek, jak jsem říkal, neurazí, nenadchne.

    • 17.4.2017  17:06

    Příjemné překvapení a na poměry současné české komedie velice nadprůměrné. Krátká stopáž je ideální a celkový snímek je naplněn krásnou lehkostí, a i hloupé vtípky pak dokážou být zábavné. Čermák a Liška perfektní, Langmajer sice hraje trochu přitrouble, ale to se dá přičítat jeho postavě. 70%

    • 12.4.2017  23:49
    Hra o trůny - Série 2 (série) (2012)
    ****

    Po první série částečný pokles kvality, který ale úspěšně dohání povedený závěr z Černovody. Ze Stannisovy linky je dobrá jen postava Davose a Shireen, po konci té Nedovy přichází Robbova, která je ovšem mnohem nudnější. Joffrey se nám stále víc vybarvuje a Noční hlídka je za Zdí o dost zajímavější. Výtečná volba závěrečné scény. OBLÍBENÉ POSTAVY: Jon Sníh, Tyrion Lannister, Arya Stark, Bronn, Jaime Lannister, Brienne, Jorah Mormont, Davos Mořský, Samwell Tarly, Varys, Jeor Mormont. NEOBLÍBENÉ POSTAVY: Joffrey Baratheon, Cersei Lannister, Pycelle, Stannis Baratheon, Renly Baratheon, Loras Tyrell, Janos Slynt, Shae, Catelyn Stark, Craster.

    • 12.4.2017  16:32

    Úžasný závěr s draky slouží jako neskutečné nahození chuti si okamžitě pustit další sérii. Toto je však jeden z posledních dílů na dlouhou dobu, kde je Daenerys ještě pořád sympatická postava, pak to půjde až do šesté série výrazně z kopce. Naopak začíná cesta vykoupení pro postavu Králokata, který si od této epizody začal postupně získávat moje sympatie.

    • 12.4.2017  16:26

    Legendární díl, který skutečně udává směr, jakým se Hra o trůny bude v příštích sériích ubírat. Ned nás opouští, vyprovázen perfektně natočenou poslední scénou, která bere dech i na páté shlédnutí. I kromě úžasného finále je však epizoda našlapaná, Tyrionova nepovedená bitva mě vyloženě rozesmála a skvělé bylo i odhalení mistra Aemona, linka Khala Droga se však bohužel ponořila do největšího hnoje, do jakého jen mohla.

<< předchozí 1 2 3 4 5 6 8
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace