Recenze (320)
...a bude hůř (2007)
Napíšu jen dvě slova : pět hvězd.
Air Force One (1997)
Akční emerickej prezident...dětinské, hloupé a neskutečné jako sovětské válečné filmy.
Akčná výhra (2013) (pořad)
Ty vole no to jue masakr. Prej nula procent. Na to se musím podívat...chtělo se mně bejt...nula. Odporný.
Akvária na míru (2011) (pořad)
Mám doma akvárko a snažím se, aby prostředí co nejvíc odpovídalo tomu, v čem přirozeně jeho obyvatelstvo žije. A ne dělat podobný úchylnosti jako akvárko místo výlohy na moučníky a to včetně točících se silikonových dortů. Něco přirozenýho by člověk pohledal. Musím dát odpad, tohle se mně teda vůbec nelíbilo a i ostatní díly obsahují podobný prasárny.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Jeho vulgarity mě nepohoršujou, ale ta koncentrace je šílená a vcelku k ničemu, spíš mně vadí to jeho povyšování nad ostatní a ponižování. Ale to už asi patří k dramaturgii "Ano, šéfe !" a jiných reálity šau. Děte s tím do prdele.
Aréna národů (2012) (pořad)
Nemám rád, když dělají ze zvířat pitomce a týrají je. A ti dva "vtipní" moderátoři, to je hrůza. Nuda jak sviňa.
Avatar (2009)
No já nevím, asi budu za exota, ale mě tihle přerostlí šmoulové s ocasem a velkejma ušima moc nenadchli. Příběh nic moc, dá se předvídat od začátku. Ale věřím, že ve tři dé to může bejt docela pastva pro oči.
Až bude padat hvězda (1976) (TV film)
Přátelé, tak tohle mě dostalo...nic víc nejsu schopnej říct.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Dneska tam zas patlal nějakou šlichtu, no, a najednou povídá "mám tu dneska novýho přítele, je to mixér značky XXX a je úplně bezva"...to samý s pánvema, hrncema a dalšíma pičovinama - Horst Babice jak se patří, kdepak pořad o vaření :-))).
Babovřesky (2013)
Na tento film nepůjdu a nebudu se ani obtěžovat ho stahovat a koukat se na něj a následně hodnotit. Je mi fuk. Oprava : Nakonec jsem ho viděl při pobytu v blázinci. Odpad je milosrdný hodnocení.