Recenze (591)
Jan Žižka (2022)
Ten film je natočený tak realisticky, až mi z toho bylo špatně. Z historického hlediska jsem se nic nedozvěděla. Jde o malou část jeho života. A pokud má zaujmout místo obsahu spíš vizuál, no, fanoušci hororu budou mít radost.
Promlčeno (2022)
Takový vlny kolem toho... a dlouze to začíná, rychle to skončí a nevím, jestli to ve mně zanechá hlubší pocit. Každopádně to je docela originální. 3,5*
Tři přání pro Popelku (2021)
Ta atmosféra středověku je tu jedinečná. Nikde dosud nebyla tak hmatatelná, představitelná a uvěřitelná jako tady. Krásná herečka i scenérie. Přesto se příběh vleče a zbytečně dlouhé záběry trochu nudí. Pobavila mě přítomnost černocha, stylisty, invalidy a gayů. To se hned tak nevidí. Jako by se to samo nebralo úplně vážně. A hudba na plese byla víc než jen inspirovaná 3,5*
Prokletí městečka Bridge Hollow (2022)
Bylo to fajn, jednoduché, vtipné i neotřelé. 3,5*
Elvis (2022)
Je to pecka, jak je to natočený a sestříhaný. Ale obsahově to zase tak úžasný nebylo. To je ale spíš chyba reality než filmu. 3,5*
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
To je tak blbé, že se proti tomu nedá ani nic říct. :)
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Zbytečně zdlouhavé, ale narážky na osmdesátky milé. 3,5*
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Jako... mě to vůbec nebavilo. Joo, obsazení bylo skvělé, herec vedle herce a sem tam vtip, ale jako celek nic moc. 2,5*
Godzilla vs. Kong (2021)
Obsazení super, ale... co to sakra bylo??
Velká svatba (2013)
Dost vulgární, pěkně obsazené, ale myslím, že jsem to viděla ve špatném rozpoložení.