Recenze (248)
To se vysvětlí, soudruzi! - Jak uškrtit mistra Šálka (2024) (epizoda)
Jo! Addamsovi mě hodně potěšili. I fujtajblová břichomluvecká loutka, evokující klauny, brr. Za mě dobrý.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Mně to přijde jako docela dobrý fór. Určitě se budu koukat na další díly.
Princ Mamánek (2022)
Mně se to líbilo! Budař je zvláštní, svérázný a zajímavý.
Oktopus (2023) (seriál)
Celou tu dobu jsem čekala, jestli se Marika Šoposká zatváří jinak, než jako když kouše do citronu. A ono nic. Ale Krobot nezklamal a ani Zuzana Stivínová.
Oh, Shetlandy (1978)
Jestli je tohle ten filmeček o nespokojeném shetlandském poníkovi, tak je neskutečně půvabný. A poučný, protože doma je doma.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
3DD!3 a Tosim mi mluví z duše. Indy je Indy, i když je to děda, charisma má pořád úžasné. Honiček by neškodilo ubrat, hérdinka byla fajn, padouch byl padouch a závěr kapičku na slzičku...
Jen pro tvé oči (1981)
Jedna navíc pro Chaima Topola.
Moonraker (1979)
Vyšší hodnocení jen kvůli Čelisťákovi a jeho love girl...
Tajemství měděného poháru (1974) (TV film)
Tenkrát to bylo moc pěkné a teď už to asi vysílat nebudou... A ani tady nezmiňují mého favorita Giancarla Sisti, který hrál Lorenza Medicejského, vladaře a mecenáše...
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Naprosto skvělá zábava! Všechno za mě už napsali kolegové, třeba 3DD!3, ba i lupínek verbal, mimochodem, Salvatora čtu a je bezvadný, zdar Drizztovi!