Recenze (249)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Naprosto skvělá zábava! Všechno za mě už napsali kolegové, třeba 3DD!3, ba i lupínek verbal, mimochodem, Salvatora čtu a je bezvadný, zdar Drizztovi!
Renfield (2023)
Perfektní, praštěné, přepísknuté, plnékrve a potěšující!
Zakletá jeskyně (2022)
Krásné lokace, slušné obsazení, jenom tu a tam pokulhávala logika. Nejvíc ohledně následnictví - jeden z princů prostě musel být starší!!! I kdyby byli dvojčata, což viditelně nebyli. Nejvíc hvězd za krajinu...
Pacific Rim: Povstání (2018)
Přesně to shrnul 3DD!3, postavy z druhého dílu nemají ten šmrnc jako z jedničky. Nu což, olupte...
Docent - Lesní vražda (2023) (epizoda)
Dejme jim šanci. Kluci hrajou svoje klasické party jako vždycky a Tereza se časem třeba uklidní. Vedle Ivana Trojana by to mohla dokázat.
Křížová trojka (1948)
Mě to bavilo. A chudá dělnická holka si pochopitelně užila i Červenou Lhotu. Dobrý komentář - karlas a hanagi.
Sněhulák (2017)
Řekla bych, že typově dobře obsazené. Kdo četl knížku, je to jako ilustrace.
Tři přání pro Popelku (2021)
No, nevím. Macecha vypadá jako Christopher Walken v Ospalé díře, král s královnou nemají ani trochu noblesy a decentnosti jako v originále, princ jako by vypadl z mexické telenovely, preceptor je na rozdíl od pana Libíčka strašně trapný, Popelka má popel na tváři strašně okatý a není tak mladá, jak se tváří... a ti dva na konci, to byl poplatný ústupek LGBT povinnosti. Snad jenom ta Dora nakonec zmoudřela...
Kletba Měsíčního údolí (2008)
Vidět Tima Curryho v klaďase se proměniti jest vskutku originální!
Rudá jako rubín (2013)
Hm... Knížka byla tak nějak zajímavější.