Recenze (454)
Blok 99 (2017)
Bradley sa oficiálne radí na rebríček najlepších postáv roku, Vaughn je skvostný a Zahler druhý krát stavia do popredia ultrabrutálne násilie na vyrozprávanie temného, nechutného no intenzívne pútavého príbehu. Nepríjemný no skvelý zážitok.
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
Obrovská depka, skvelo zosnovaná, srdcervúca i príjemná (tanec na ulici je tak romanticky dokonalý, že som sa skoro rozplakal), parádne zahraná a celkovo je to jedinečný zážitok, na ktorý spomínam ešte dlho.
Bohemian Rhapsody (2018)
Produkčnými problémami pretiahnutý, po hrane kontroverznosti príliš bezpečne kĺzajúci no i napriek tomu zábavný príbeh, ktorý musel byť vyrozprávaný a práve táto podoba tomu sadla presne tak, aby to mesiac vkuse trhalo kiná vo švoch, aj keď to naozaj nie je ničím výnimočné dielo, ale len dômyselne oživená životopisná šablóna. Lenže áno, tu ide o Mercuryho, Queenov a ich nesmrteľný odkaz, ktorý našťastie umocňuje aj voľba ukončiť film tým bombastickým Live Aidom, ktorý z divákov vytiahne všetky potrebné emócie a husinu, takže film nepotrebuje desať minútový epilóg s umierajúcim Freddiem na to, aby každý tretí divák vychádzal z kina so slzami v očiach.
Bohové Egypta (2016)
Sila. Nečakal som, že v roku 2016 a práve od Proyasa uvidím najotrasnejšie áčkové fantasy za posledných niekoľko rokov. Film, ktorý sa len ťažko dá kategorizovať ako film, pretože sa na neho nedá pozerať ani ho počúvať.
Bojovník (2015)
Skvelý Gyllenhaal v inak zabudnuteľnom snímku.
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
Osudový dotyk v piatich tragických dejstvách. Na anime som vyberavý, preto keď ma niečo chytí za srdce a za nervy a "exnem" to za jeden deň, nemám potrebu hľadať v tom vady na kráse či potrebu opodstatnenia schopnosti hlavného hrdinu. Bolo to proste výborné.
Bronson (2008)
Excelentný a totálny Hardy v typickej pútavej Refnovej forme. Pre zvrhlíkov zábavná chuťovka.
Buchty a klobásy (2016)
Rogenov fratpack je inde už od čias Apatowa a fakt, že sa na ich čelo teraz postavilo toto talentované hovädo môže byť rovnako pozitívne (skvelý scenár, satira za milión) i desivé zároveň (posledná pól hodina je prakticky totálna prvoplánová sánka dolu, ktorá dokonalo funguje). Nemôžem však klamať, bolela ma sánka a trvalo mi pár minút na spamätanie sa a o to asi išlo.
Byla to divoká noc (2015)
Život je krásný a Trávička zelená, rozprávka malebná a komédia šialená.
Café society (2016)
Aj napriek všetkým problémom, ktoré sú u Allena posledné roky samozrejmosťou mi to príjemne sadlo, ďalej neriešim.