KarelR

KarelR

Karel Ryška

okres Praha
Just a Kid from MovieZone

homepage

758 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 8 15 21 28
    • 19.4.2020  11:07
    Too Hot to Handle (TV pořad) (2020)
    ***

    "Harry's from Australia, and I literally don't know where that is." Guilty pleasure jako vyšitý, bude to megahit :) #TeamChloe

    • 16.1.2020  13:15

    Will Smith je pořád bůh a Martin Lawrence pořád ví, že bůh není, ale dokáže si z toho udělat srandu. Trojka Mizerů kupodivu není dalším „značkovým zklamáním“, nýbrž ohromně vydařeným comebackem, který baví od začátku do konce. Bayova absence bohužel způsobila, že toho bouchá daleko míň a samotná akce není tak ikonická jako kdysi. Pořád se ale jedná o vysoký nadprůměr, za který si belgičtí náhradníci zaslouží poplácat po zádech. Snad jim to pořádně nakopne kariéru!

    • 4.1.2020  12:56
    Na nože (2019)
    ****

    Jen párkrát za rok se objeví film, který byste si z fleku dali znovu a klidně s celou rodinou – a ano, letos je to detektivka Na nože. Spousta lidí si po Posledním z Jediů myslí, že je Rian Johnson totální packal, jenž by měl odevzdat režijní průkazku. Jeho novinka je však možná přesvědčí o tom, že se v něm mýlí, protože se jedná o nesmírně hravou detektivní hříčku, která je často chytřejší než divák. Zatímco se tak vaše teorie, jak celé bylo, rozpadají na prach, Rian se ohromně baví za kamerou a Daniel Craig, Ana de Armas nebo Chris Evans excelují před ní. Ta herecká radost z toho, že Hollywoodem proletěl takhle zamotaný a zábavný scénář, je prostě čitelná z každé vteřiny. A i když se Na nože mezi zlomové detektivní klasiky asi nezařadí, z fleku bych doporučil čestné místo mezi těmi nadprůměrnými, jež potěší kohokoliv a kdykoliv.

    • 20.12.2019  20:58
    Zaklínač (TV seriál) (2019)
    ****

    Zaklínač nezklamal! Skvěle provázaných osm dílů nabízí ucelený příběh i výživné "vedlejší mise", díky čemuž se nebojím říct, že tu opravdu máme nástupce Hry o trůny. Novinka od Netflixu je samozřejmě ve spoustě věcí jiná (má ostatně jen tři hlavní hrdiny) a občas se teprve rozkoukává. I tak ale nabízí výbornou akci, příkladný mix násilí a erotiky a hlavně má nádhernou Anyu Chalotru jako Yennefer. Z pozice "nečtenáře" jsem tedy náramně spokojený a doufám, že druhá série ještě přitvrdí a vystřelí hodnocení na pět hvězd.

    • 19.12.2019  07:02

    Už zase budu v menšině, ale hlásím ohromnou spokojenost. První půlka Vzestupu Skywalkera je nabušená blockbusterová jízda, u níž mě trápilo hlavně to, že moc nezvládá ždímat emoce. Abrams jako by potřeboval hlavně atrakce do trailerů a chtěl předvést, že pořád umí dynamickou akci jako málokdo jiný. V klíčové chvíli se však ukáže, že všechno to létání, utíkání a střílení byla jen předehra k osudovému dramatu, které naplno využívá Daisy Ridley i (znovu luxusního) Adama Drivera. Druhou půlku filmu jsem tak jen vykuleně civěl na plátno a střídavě se radoval z fandovských pomrknutí a obdivoval Abramsův tah na branku, jenž samozřejmě ohýbá celou trilogii zpátky k sedmičce. Ano, v jádru to je opačný extrém než Poslední z Jediů a těžkotonážní hra na jistotu, která místo důkladných vysvětlovaček raději šlape na plyn. Právě díky tomu ale jde o tak famózní zážitek, který jsem v módu dvanáctiletého kluka hltal plnými doušky. Tahle má vypadat úderná pohádka z 21. století! (9/10)

    • 14.12.2019  00:38

    Ten nejluxusnější bayhem je zpátky... no... na celých 20 minut! V honičce ve Florencii je všechno, kvůli čemu Baye milujeme, bohužel je za ní ale přilepený hodinu a půl dlouhý pokus o akční film, v němž (kromě vymazlených záběrů) nefunguje skoro nic. Postavy jsou dost marné, humoru je pomálu, napětí neexistuje, záporák nezaujme a vůbec je to celé jako výtvor scenáristů Call of Duty, který Bay vylovil z koše a natočil ho 1:1. Dovedu si představit, jak by z toho pod dohledem Dona Simpsona byla akční událost roku. V téhle podobě je ale 6 underground jen neskutečně atraktivní plácnutí do vody, které znovu potvrzuje, že toho Bay bez pořádného producenta moc neodvypráví.

    • 5.11.2019  16:20
    Le Mans '66 (2019)
    *****

    Úplně na konci Le Mans '66 trošku zaváhá, ale jinak moc nevím, co bych vytýkal. James Mangold opravdu drží dvě a půl hodiny pedál u podlahy a servíruje velkolepé „autařské porno“, jež ohromně baví při závodech i mimo ně. Bale je perfektní, Damon mu úspěšně šlape na paty a nečekanou třetí hvězdou je Caitriona Balfe, která jako Baleova filmová žena září v každé svojí scéně. Řemeslně jde o masivní hollywoodskou špičku, scénář pak úspěšně kondenzuje všechno důležité a vážně nedá člověku vydechnout. Pořád se něco děje, pořád se někdo handrkuje, pořád se něco tuní a testuje. Z Le Mans '66 se tak vyklubala čirá filmová radost, na níž byste měli co nejdřív vyrazit do kina. Jo a vezměte s sebou tátu! (9/10)

    • 25.10.2019  17:36

    Marketingové oddělení Paramountu by mělo dostat padáka. Trailery šestého Terminátora totiž moc nereflektují výsledný film, který je daleko říznější a nabušenější, než by se mohlo zdát. Šestka je (stejně jako první dva díly) velkou a přímočarou honičkou, v níž je padouch vždy jen půl kroku za hrdiny, takže ani není čas na nějaký balast. Miller prostě sází jednu akci vedle druhé, prokládá to tak akorát nosnými dialogy, a i když je tu pořád moc digitálních berliček, razantní eRko to bohatě vynahrazuje. Skloubit staré a nové, zvládnout v tom ukočírovat tři silné hrdinky, a ještě patřičně využít Arnolda, se zdálo jako takřka nemožný úkol. Tim Miller ho ale zvládnul a posílá do kin nadprůměrnou popcornovou jízdu, u níž mě zazděná kampaň (a tudíž nevyhnutelné finanční selhání) začíná nehorázně štvát. (8/10)

    • 22.10.2019  16:00

    Druhý Zombieland hraje s divákem naprosto férovou hru. Je v něm totiž všechno, co fungovalo v jedničce, a… nikdo tomu nehází klacky pod nohy. Chápu, že se mohlo víc experimentovat - příběhových linek se ostatně nabízí spousta. Ruben Fleischer ale znovu vsadil na čtyři nosné hrdiny, k nimž přihodil hlavně dvě nové tváře (Zoey Deutch i Rosario Dawson jsou tu samozřejmě super), a rozhodl se jet scenáristickou i režijní jistotu. Někdo to možná označí za lenost a vlastně s tím nejde moc polemizovat. Na druhou stranu ale nový Zombieland prostě nešlape vedle a nabízí další porci skvělé zábavy, jíž si maximálně užívá hlavně Woody Harrelson. Někdy se holt dá podruhé vstoupit do téže řeky. Stačí mít sehraný tým a dát mu prostor k tomu, aby se na place vyblbnul stejně jako před deseti lety.

    • 27.9.2019  16:12
    Joker (2019)
    ****

    Joker podle mě nepatří mezi filmy, z nichž člověk vychází s jasně uceleným názorem na to, co právě viděl. Phillips s Phoenixem opravdu vykročili mimo mainstream, otázkou ale je, nakolik tenhle odvážný směr ustáli. Jestli čekáte herecký a řemeslný triumf, u něhož milovníci Taxikáře a Krále komedie zamáčknou nostalgickou slzu, tak ho rozhodně dostanete. Jokerovy ambice jsou ale daleko větší a zahrnují velmi aktuální témata ve složitém podání, u něhož je diskutabilní, zda funguje nebo ne. Vlastně mám pocit, že Joker do dnešní doby „film je potřeba okamžitě zaškatulkovat a přiklonit se na jednu nebo druhou stranu“ vůbec nepasuje – a to zcela záměrně. Zatím tedy zvedám palec opatrně nahoru a ke spokojenosti nebo pohoršení se poctivě dopracuju v dalších dnech.

    • 21.9.2019  10:04

    Dobrá seagalovka to byla :)

    • 13.9.2019  21:08
    Ad Astra (2019)
    *****

    James Gray se po Ztraceném městě Z trefil ještě jednou! Ad Astra je v podstatě mistrovské dílo, které umně balancuje mezi blockbusterem a staromilským sci-fi eposem, přičemž se pevně obtáčí kolem tématu otec a syn. Klíč k úspěchu spočívá v tom, že se jede po archetypální žánrové kostře, všechno je ale realizované skrz prakticky působící efekty a přísný důraz na hlavní postavu. V jiných rukou by z Ad Astra byl typický akční flák moderního střihu. Gray se však vešel někam mezi Interstellar a Gravitaci a natočil skvěle ubíhající dobrodružství, které je tak akorát napínavé a tak akorát osobní, aby vás ty dvě hodiny poctivě semlely ze všech stran. Z fleku se tu dá žasnout nad vizuálním podáním, nad akcí, nad herci i nad přímočarou vizí, jejíž prohlubování je možná doslovné - ale vzhledem k tématu je právě verbalizování ústředních motivů tím, co ve finále utahuje šrouby. Za mě tedy velká paráda a pevně doufám, že takhle spokojený nebudu sám.

    • 10.8.2019  13:10

    Asi jako kdybyste pustili Avengers: Endgame někomu, kdo nečetl žádné komiksy a neviděl předchozí marvelovky, a čekali, že ty tři hodiny bude slintat blahem. Tarantino mnohokrát avizoval, že je Tenkrát v Hollywoodu poctou padesátým a šedesátým letům, jíž si víceméně točí pro sám pro sebe. Výsledek ale na tyhle propriety spoléhá do takové míry, že nezbývá moc času na klasickou „tarantinovskou zábavu“, jíž je v těch 162 minutách maximálně půl hodiny. Nechci tím říct, že by to celé nebylo parádně zahrané i natočené, a že jsem si to většinu času neužíval – na to je Quentin až moc zručný a Pitt s DiCapriem si to dávají od začátku do konce. Dvouhodinové čekání na finále ale klidně mohlo být poloviční a nic by se nestalo, což z Tenkrát v Hollywoodu dělá minoritní fan service na jedno podívání. Jako proč ne, starší generace si taky zaslouží svůj nostalgický epos. Trochu sobecky jsem ale od Tarantina čekal mnohem víc! (7/10)

    • 1.8.2019  01:16

    Jednou za čas se objeví film, jehož trailery ani na vteřinu nelhaly. A správně jste uhodli, že právě do téhle škatulky patří Hobbs a Shaw. Spin-off autařské ságy se tvářil jako velká popcornová jízda, která naplno zužitkuje Rocka i Stahama. A přestože mám výhrady k poslední třetině, v níž se trochu vytratí „sense of fun“ (a úplně tu zblbne počasí), dění v Londýně a na Ukrajině je tak našlapané, že z toho oči přecházejí. Ono se urážení hlavního dua vážně dá roztáhnout na dvě hodiny, a když ho proložíte tunou přepálené akce, svůdnou Vanessou Kirby a zarputilým Idrisem Elbou, vypadne vám z toho chlapácká blbina par excellence. Teď už jen zbývá vydělat na dvojku, do které mám hned několik zajímavých nápadů…

    • 13.7.2019  18:11
    Deadwood (TV film) (2019)
    *****

    Dost podobný případ jako Firefly a Serenity. Kdo neviděl (těžce anti-westernový) seriál, vůbec se nebude chytat. Kdo ho viděl, měl by být nadšený z toho, že se dokonale udržel původní styl a vytasilo se emocemi nabité finále, jemuž zvedám palec vysoko nahoru.

    • 27.6.2019  17:30

    Hm, tak zase průměr. Už první Spideyho sólovka mě dost minula, a ta druhá je občas vyloženě útrapná. Celý nápad s výletem do Evropy nebyl marný, jen by na něj nesměla vyrazit kupa nezajímavých postav, které mají zbytečně moc prostoru. Peterovi spolužáci (a učitelé) většinu filmu jen bezcílně melou, takže se člověk musí chytat těch pár akčních scén, které… se do dějin žánru také nezapíší? Čekal jsem, že to zachrání alespoň nadějný Mysterio. Chudáka Gyllenhaala ale semlel nevýrazný scénář, takže mezi plusy patří jen Tom Holland, Zendaya a humor, na který se tlačí tak mocně, že to sem tam prostě klapne. Jako celek je tedy Daleko od domova vcelku zbytečné plácnutí do vody, u něhož jsou paradoxně nejlepší dvě potitulkové scény. Kéž by byly takhle povedené i ty dvě hodiny předtím! (6/10)

    • 20.6.2019  13:49
    Yesterday (2019)
    *****

    Danny Boyle a Richard Curtis vyhodili logiku z okna a stvořili parádní hudební poctu Beatles, která je zároveň výbornou romantickou komedií. Už teď je samozřejmě jasné, že Yesterday nesedne všem. Já jsem se ale bavil u každé písničky a napjatě jsem čekal, jak (respektive jak moc hezky…) to celé dopadne. Kéž by se takhle nápadité feel-good bijáky točily častěji! (9/10)

    • 13.6.2019  16:05

    Jako film na dívčí sleepover, při kterém se pije, kecá a občas koukne na sexy Hemswortha, je čtyřka Mužů v černém naprosto ideální. Pokud od ní ale chcete cokoliv jiného, tak jděte o dům dál, protože tu takhle drahá nuda už dlouho nebyla. Vlastně jsem měl pocit, že F. Gary Gray podal hercům A4ku s příběhem a šel spát do přívěsu, jelikož ho absolutně nezajímalo, jak se tak extrémně průhledná sci-fi natočí. Tessa tudíž chodila před kamerou a tvářila se nijak, Hemsworth neustále mlel o čemkoliv, co ho napadlo, a druhý štáb to nakonec vycpal hrstkou marných pokusů o akční scény. U Sony nedrží embargo na recenze do poslední chvíle náhodou. Tady musí být všem jasné, že čeká Muže v černém stopka na dalších deset let, jelikož se v kinech bude regulérně usínat! (4/10)

    • 6.6.2019  00:21

    Dark Phoenix není zdaleka taková katastrofa, jakou jsem čekal. Kinberg docela umí singerovskou atmosféru z prvních dvou dílů, takže se X-Meni i tentokrát jasně liší od marvelek, a navíc se opírají o parádního Fassbendera a nečekaně řízné finále ve vlaku. Správně však tušíte, že tím zásadní pochvaly končí, jelikož většinu filmu podrývají buď slabí herci (ano, jde o partu z Apokalypsy), anebo přílišná zkratkovitost, která paradoxně ničila už třetí X-Meny od Ratnera. Kinberg má řadu zajímavých nápadů (linku s Profesorem X trefil skvěle) a hlavně v akci si je až překvapivě jistý v kramflecích. Jeho film se ale bohužel točí kolem Jean Grey a záhadných mimozemšťanů, což jsou dvě věci, které vás absolutně nebudou zajímat. V rámci série tedy jde o jeden z nejslabších kousků, které vůbec není potřeba vidět. V rámci očekávání to ale zase tolik nebolí. Už kvůli tomu vlaku! (6/10)

    • 30.5.2019  00:07

    Godzilla z roku 2014 dojela na to, že měla pitomý příběh, mizerné lidské hrdiny a chyběla v ní spousta epické akce. Godzilla z roku 2019 dojíždí jen na pitomý příběh a mizerné lidské hrdiny, takže... je vlastně o trochu lepší? Asi jo, žánrovou klasiku nicméně nečekejte. Michael Dougherty totiž opakuje řadu chyb svého předchůdce a jednoduše neumí vystavět smysluplný svět a prodat hrdiny, na kterých by vám záleželo - nebo byste alespoň chápali, co proboha dělají. Jeho výhoda nicméně spočívá v tom, že má v arsenálu čtyři obrovská monstra, a kdykoliv dojde na akci, je to strašně epická podívaná, která díky bohu trikově nijak nestrádá. Warneři do Godzilly vážně nalili hrozný balík a je to vidět. Zároveň však dorazila úplně všechna blockbusterová klišé, včetně klasického obdivování monster, i když by každý člověk s půlkou mozku dávno zdrhal, nebo záporáckých plánů, jež se inspirovaly někde u druhého Thora. Zkrátka a dobře je tu kupa dialogů a "dějotvorných" scén, které byste doma zděšeně přeskakovali rychloposuvem. Pokud vás ale zajímá jen monstrózní akce, nedorazilo jí zrovna málo, takže fandové kaiju jednu projekci rozhodně přežijí. A něco mi říká, že o tohle šlo Doughertymu v první, ve druhé i ve třetí řadě.

    • 27.5.2019  10:51

    Za mě větší doják než celá osmá série (a to mi přišla v pohodě). Potěšilo hodně prostoru pro Vladimíra "Night Kinga" Furdíka, největší srdcař je ale stejně Andrew McClay. Snad se ještě někdy někde mihne.

    • 16.5.2019  17:23
    John Wick 3 (2019)
    ****

    Nikdy by mě nenapadlo, že to napíšu, ale John Wick 3 má… ehm… moc akce. Chad Stahelski natočil fenomenální akční nářez, který většinu stopáže sype z rukávu krásné lokace a realizuje na nich bezchybné likvidační balety. V poslední půlhodině se ale těžkotonážní hollywoodský biják překlopí v čistě asijskou vybíjenou, která potěší fanoušky Raidu a… otestuje trpělivost všech ostatních? I já bych ve finále maličko stříhal, protože se tu (navzdory geniální choreografii a píli všech zúčastněných) přeci jen přešlapuje na místě. Třetí Wick je tak sice nejlepší díl série a opravdový akční svátek, paradoxně by mě však potěšilo, kdyby Stahelski na konci trochu ubral na kaskadérských hodech a přidal na skvěle rámovaném příběhu. (8/10)

    • 24.4.2019  17:29

    Endgame stejně jako Civil War a Infinity War není film pro náhodné kolemjdoucí. Bratři Russoovi znovu vyžadují znalosti předchozího dění, a jelikož píší poslední kapitolu dvaadvacetidílné ságy, není těch potřebných informací zrovna málo. Nevím, jak dopadnou diváci, kterým je celý tenhle vesmír vlastně ukradený – asi s nadprůměrným blockbusterem, u něhož se občas přestanou orientovat? Já jsem si nicméně vychutnával každý odkaz, každý nápad a vlastně každou minutu tohohle (často) nevypočitatelného eposu, který opravdu plní jeden fandovský sen za druhým (a nebojí se přihodit i věci, o nichž mnozí ani nesnili). Ty tři hodiny mi tak uběhly strašně rychle a na spočítání parádních scén a ikonických záběrů by mi nestačily ani prsty obou rukou. Smekám před Russoovými, že to takhle celé ukočírovali, a pevně doufám, že se Marvelu bude dařit i po téhle fenomenálně sestavené rozlučce.

    • 2.4.2019  22:05
    Shazam! (2019)
    ***

    Shazam je fajn rodinný film, který jasně cílí na menší děti, ale jestli čekáte něco víc, tak… se bohužel nedočkáte. Nová comicsárna od DC se totiž zasekla na půli cesty mezi Ant-Manem a Deadpoolem, aniž by měla to hlavní – nosného hrdinu. Zachary Levi se opravdu snaží a sype z rukávu fóry, co mu síly stačí. Samotná postava Billyho Batsona vám ale k srdci nepřiroste, protože jí chybí jednak sympatičtější mladší představitel (Asher Angel toho ve filmu moc nepředvede) a jednak lepší origin. Celá sirotkovská linie je vlastně dost nepochopitelná/nesmyslná a zachraňuje ji akorát parta Billyho nových sourozenců. Ti jsou však dost upozaděni, což je velká škoda, a místo nich se buduje stoický záporák, který ovládá, ehm, bandu šedých monster. V něčem tak u DC pokročili, v něčem ale pořád přešlapují na místě. Podobně jako u Wonder Woman nebo Aquamana tu tak máme slušnou superhrdinskou jednohubku, která však na žánrovou špičku kouká z úctyhodné dálky. (6/10)

    • 25.3.2019  12:18
    My (2019)
    ***

    Chválím velké ambice a stěžejní scénu úplně na konci, která mi přišla super, ale jinak jsou My o třídu až dvě horší než Uteč. Zatímco minule jsem hrdinům od začátku fandil a bavilo mě rozkrývat originální příběh, jenž (v rámci žánru) dával smysl, tentokrát to Peele ve finále neustál. Z veškerého „mystična“ tu dává smysl asi 10% a zbytek je prostě bohapustě mimo, což má divák vzhledem k alegoričnosti celého filmu zřejmě ignorovat. Podle mě však tolik otázek smést ze stolu nejde. A jako by to nestačilo, problematičtí jsou vlastně celí My, jelikož se o postavy nikdy opravdu nebojíte a v napětí vás drží čistě touha po vysvětlení, co se to sakra děje. Jestli čtete tyhle řádky, tak jste z nich asi rozkódovali, že odkrytí všech karet (převážně) stojí za starou belu. Peele tak vlastně natočil jen průměrný „zombie“ horor, s jehož přesahem sice souhlasím, ale vážně to nemohla být jen epizoda z rebootu Twilight Zone?

    • 6.3.2019  14:58

    Moc jsem toho od Captain Marvel nečekal a dobře jsem udělal, protože to není žádná velká hitparáda. Origin mocné pilotky má parádní úvodní půlhodinu, kde akce střídá akci a člověk moc nemá čas se v něčem patlat. Jakmile se ale ve druhé půlce zpomalí, začne být očividné, že se na ústřední tajemství (a Carolinu minulost) plýtvá až moc času, a že tu chybí ultimátní hrozba, s níž by titulní hrdinka mohla změřit síly. První Iron Man, Kapitán Amerika nebo Doctor Strange mi v tomhle ohledu přišli o něco vyváženější. Zase o tolik pozadu ale Captain Marvel není, jelikož Marvel znovu trefil ústřední postavu (většina „hero moments“ je super) a nasypal kolem ní schopné obsazení, které vás protáhne sebedelší dialogovou odbočkou. Do budoucna má tedy vtipkování a fackování raket s Carol Danvers vcelku solidní potenciál. Už kvůli tomu, že máme za sebou povinné základy a může se (podobně jako u Kapitána Ameriky) rovnou začít s výraznějšími zápletkami. (7/10)

    • 13.2.2019  13:36

    Robert Rodriguez servíruje dvouhodinovou předehru ke sci-fi nářezu, který James Cameron očividně nikdy nenatočí. Jako svižná rodinná sci-fi je Alita fajn, vysněné akční hody se však nekonají – spíš dostanete mix spousty povědomých věcí, na který si za pár měsíců vzpomenete jen díky titulní postavě a epickému měřítku. Jasně, po kulhající kampani je to vlastně solidní výsledek. Papírové předpoklady ale původně byly úplně jinde! (6/10)

    • 25.1.2019  10:24
    MovieZone Live Speciál (TV pořad) (2018)

    Tak jako nemůžu bejt všude, musím vám stačit v MovieZone Live!

    • 16.1.2019  14:33
    Skleněný (2019)
    **

    Říkal jsem si, že Amíci zase jednou podstřelují, ale oni ještě přestřelili. Skleněný totiž není ani veleprůměrné drama, nýbrž dvouhodinové trápení, v němž se hrstka marných postav motá v nejhůř střeženém blázinci na světě. Vyvolený je pro mě pecka a Rozpolcený není o moc pozadu. Tady se ale spadlo do natahovaného bahýnka bez napětí a smyslu, které v roce 2018 absolutně nejde obhájit. Jako by Shymalan znovu ztratil cit a produkující Blum měl nějaké zatmění mysli. Jejich komentář superhrdinského žánru totiž nabízí jen šroubované dialogy, WTF zvraty a spoustu důvodů k předstírání, že tahle crossoverová marnost nikdy nevznikla.

    • 19.12.2018  23:43
    Bumblebee (2018)
    ****

    Přehledné, jednoduché, svižné a víc než fajn. Bumblebee je asi nejlepší transformeří film po nářezové jedničce, a je to hlavně díky tomu, že jde o velkou sci-fi až ve druhém sledu. V tom prvním se jedná o příběh osmnáctileté holky, která to v životě nemá zrovna jednoduché a touží jen po vlastním autě - a právě toho se Travis Knight chytil jako klíště. Mačkání plechů je v jeho podání solidně natočené a patřičné zábavné, mnohem důležitější je ale to, že umí Hailee Steinfeld stejně dobře odehrát raněnou dívku i spasitelku celé planety. Stěžejní retro feeling navíc nepodporují jen všudypřítomné osmdesátkové hity. Neméně klíčový je návrat ke spielbergovské naivitě, která dnešním opulentním popcornovkám víceméně chybí. Klidně bych si takhle vyklidněné blockbustery dával častěji! (7/10)

<< předchozí 1 2 3 4 8 15 21 28