Oblíbené seriály (8)
Glee (2009)
Seriál je zajímavý, písně jsou dobré ale jak seriál pokračuje tak každou sérii písně začínají být čím dál horší. První série byla nejlepší,druhá byla také dobrá,třetí série už to nebylo ono,čtvrtá série byl propadák a pátá série to nevím co v ní bude ale nevidím to dobře.
Upíří deníky (2009)
Mě se tento seriál velice líbí.Hodně zajímavý děj je to hodně propletené takže když nekoukáte na všechny epizody tak se lehce ztratíte.V každém díle se něco zajímavého stane a to se mi také líbí.Doporučuji se podívat pokud máte rádi upíry,vlkodlaky,čarodějky atd.
Přátelé (1994)
Prolhané krásky (2010)
Make It or Break It (2009)
Nešika (2011)
Záměna (2011)
Tento seriál se mi velmi líbí. Líbí se mi jak sjednotili slyšící a neslyšící a jak se to kolem nich točí...Doufám že bude i nadále takhle pokračovat..:)