Recenze (17)
Jump street 21 (2012)
Tak tento film je bomba vtipné to bylo velice a zajímavé ale fakt se mi líbilo..Nemůžu se dočkat druhého dílu..:)
Kočka (2012)
Film byl kupodivu dobrý což jsem nečekala protože ve filmu hraje Miley Cyrus a její ostatní filmy mají úplně jinou úroveň..Film ale hodnotím kladně. Vtipné to bylo a akční také takže jsem spokojená..:)
Živí mrtví (2010) (seriál)
Tento seriál se mi líbí,to napětí a některý ty scény stojí zato..První série byla velmi dobrá ale druhá už tolik ne ale doufám že se to ještě zlepší. Dám tomu ještě šanci věřím že se to zlepší..:)
In the Flesh (2013) (seriál)
No tak tento seriál se mi absolutně nelíbil hned po prvním díle jsem věděla že už ho nechci dále sledovat.
Záměna (2011) (seriál)
Tento seriál se mi velmi líbí. Líbí se mi jak sjednotili slyšící a neslyšící a jak se to kolem nich točí...Doufám že bude i nadále takhle pokračovat..:)
Zombieland (2013) (TV film)
První epizoda zatím ušla. Byly tam někdy dobrý vtipy ale i hrozný momenty uvidíme..
Glee (2009) (seriál)
Seriál je zajímavý, písně jsou dobré ale jak seriál pokračuje tak každou sérii písně začínají být čím dál horší. První série byla nejlepší,druhá byla také dobrá,třetí série už to nebylo ono,čtvrtá série byl propadák a pátá série to nevím co v ní bude ale nevidím to dobře.
Fosterovi (2013) (seriál)
Jsem zvědavá jak to bude pokračovat. Pilot zatím byl dobrý uvidíme jak to dopadne.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Seriál podle skutečných událostí. Myslím že je to dobře zpracované a je to i trochu zábavné. Ze seriálu jsem viděla jak se opravdu žilo předtím za komunismu protože jsem to nezažila tak to bylo pro mě velmi zajímavé..:)
The Carrie Diaries (2013) (seriál)
První díl mě nijak nenadchl,čekala jsem to teda lepší.Ještě tomu ale dám jednu šanci.