Coliseum

Coliseum

okres Praha
Věděl sem, že tam jsou. A tak sem tam nešel


3 body

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 6 8
    • 4.1.2019  07:38
    Sobibor (2018)
    ***

    Cukr pod jazyk, zalejt vodkou a vyhlazovací tábor se stane selankou. Hyjé!

    • 26.12.2018  21:56

    Tohle nemá chybu. V ničem a nikdy. V úterý nebo na svátky...

    • 19.12.2018  13:07

    Zcela bez patosu s koncem beze slov. Nemám slov...

    • 7.12.2018  15:43

    Jako když se díváš na nedokončený plátno. Spousta skvrn, který chceš pochopit a možná i dokážeš rozeznat kontury, ale pořád je to amorfní a pro tebe samotnýho nezřejmý, nejsi schopnej se s tim úplně ztotožnit a vzít si z toho pointu, která je za shlukem schovaná. A přes tu agitační signaturu a vnitřní rozpolcenost nakonec dostaneš chuť na panáka.

    • 5.12.2018  21:41
    Fighter (2010)
    ***

    Bale, jinak můj favorit, mi tu přišel na hranici snesitelnosti svýho projevu a Wahlberg by mohl vyučovat kamenný (ne)herectví bez mrknutí brvy. Příběh nezasáhl tak, jak nejspíš čekali mnozí včetně mě. A prostředí, do jakýho byl příběh zasazenej, by nepomohlo ani Scorseseho pometlo.

    • 1.12.2018  10:48
    Legie (2010)
    *

    Za babičku. Po stropě jí to běhalo.

    • 31.10.2018  11:40
    Rašín (TV film) (2018)
    ***

    Snad to o mně něco vypovídá, ale jak v historickém kontextu, tak i ve filmovém zpracování pro mě byl názorově bližším Karel Kramář. V politické i soukromé rovině. Herecky je to pak jen umocněno.

    • 23.10.2018  17:03
    Escobar (2017)
    **

    O šíleném tlouštíkovi s prstem v pocukrovaném nose osmdesátých let. Pomalu plomo za ucho.

    • 23.10.2018  07:43

    Vážně nejsem až takovej pitomec, abych do tohohle mega díla šel s tím, že uvidim sofistikovanou podívanou, něco se dovím o podmořskym světě (kterej je mi naprosto u prdele, radši tuzemskej kačák, co), zjistím víc o chování a anatomii žraloků a pokochám se vytříbeným herectvím, uchvacujícím scénářem a dech beroucími scénami. Kolikrát ale Megalodon skousl naprázdno (šlo-li o hlavní hrdiny), to je prostě i na mě zu viel. Předpokládám pokračování ve stylu Pacific Rim (jedničky, pochopitelně).

    • 6.10.2018  21:49

    Jednu asi za... Ne, nevim, třeba za dnešní hezkou procházku.

    • 26.9.2018  00:36

    Dva konce řetězu a na každym člověk. Snad s jinou letorou a názory, ale to je jediný, co je odlišuje. Človek je totiž jen jeden. Nebarvit postoje, nenechat vyprchat poselství.

    • 23.9.2018  18:13

    Píše to tu každej druhej a tentokrát se s masou rád ztotožnim. Mohla to bejt pecka za roh, ale nehoráznost v jednání vraha je kozy řezající. Kriminalistům bych na druhou stranu jejich omračující lapsusy a diletanství nevyčítal, ono se těžko vyšetřuje vraždění, natož sériový, v zemi, kde vrazi neexistujou.

    • 18.9.2018  07:58

    Je chvályhodný, jak se nám tyhle diluviální romantiky beze zbytku snaží načrtnout domovinu jako přezelenalou zahrádku s perníkovejma chaloupkama, ve který se dá najít romantický zákoutí i za mobilníma hajzlama. Já pevně doufám, že Ester zůstane na plakátech, případně v dalšim vydání Vogue, Anně konečně dají jinou než spotřební roli a zároveň sem ztratil víru, že Holubová někdy zahraje někoho jinýho než sebe samu (což není kompliment ani v zákrutě). Letní venkovní veselici s Brutusáčky v zádech bych dal, to mě navnadilo!

    • 14.9.2018  02:10
    Svět pod hlavou (TV seriál) (2017)
    **

    Jako fraška dobrý, jen se to nějak nepotkalo s časem.

    • 12.9.2018  14:09

    Marléne a Charles. No, co k nim dodat. Asi nic, viď.

    • 4.9.2018  22:42
    Svatební cesta do Jiljí (TV film) (1983)
    *****

    Chceš koncert a nemáš na něj? Pusť si tohle.

    • 30.8.2018  23:40

    Má nekritičnost mě přivede nejspíš hluboko pod filmovou obec, ale byť vidím všechny ty nedostatky, oslí můstky, občasný nelogičnosti a narativní skrojky, nehodlám se podílet na poukazování zřejmého, vágnost vrhám v dál a neukojen dychtím po dalších pokračováních. Rosomák chybí.

    • 14.8.2018  07:38

    Apelující "Obama" konec šel očekávat a stejně zprudil na dva a půl taktu. Leč, i když je Schumer sympatická asi tak jako Jillian Bell nebo McCarthy, pobavila mě. Tak nějak po šovinisticku.

    • 8.8.2018  22:50
    Opojení (1991)
    ****

    Když chceš spláchnout sračky, je třeba se v nich naučit plavat.

    • 6.8.2018  13:12

    Geniálně panoptikální smuteční pochod za toho, jehož růžolící tváře holdovaly lásce. K masu.

    • 6.8.2018  13:07

    O mravenčí nohu a vosí křídlo lepší.

    • 6.8.2018  13:04

    Ten film se měl po druhý třetině vyvíjet úplně jinak.

    • 2.8.2018  12:03
    Psycho II (1983)
    ***

    Mile pojatý návrat domů. Ubylo atmosféry, přibylo pěkných úmrtí. Celkově dvojku neberu jako urážku.

    • 30.7.2018  09:36

    Velký zklamání. Možná by to celý bylo průraznější, kdyby celý političeskoje bjuro mluvilo родно́й язы́к.

    • 21.7.2018  08:33

    Další z Vejdělkovejch matnejch pokusů ukázat lakonicky životní trable obyčejnejch lidí, žijících v poměrech lidí vyšší kasty, neboť takhle to je a takhle být má. Jeho pokřivrná optika vidění každodennosti střední vrstvy se hrubě střetává s absurdní vizí Slámovy črty člověka vesnickýho a středostavovskýho. Oba náhledy jsou až dráždivě subjektivní a ad absurdum vágní. Pak je hodně těžký vidět v příběhu potenciální narativní poselství, sblížit se s postavami, neřku-li jim fandit a vytvořit si na ně jinej než povrchní názor. Volha je nakonec jen plytký odvyprávění tvaru, kterej má ambice bejt tragikomickou zpovědí, ale plácá se ode zdi ke zdi, od ničeho nikam. Vlastně je to nádherně nasnímaná středočeská kotlina, kterou projíždí vymazlenej veterán. Právě za kameru a za Bolka, kterej už dávno dospěl v herce, kterej dokáže rozjet parádní čardáš i na pětníku.

    • 10.7.2018  20:17

    Okamžiky v soudní síni bývají zásadní, emotivní a napjatý. A tenhle film začíná právě před jeho ctihodností.

    • 29.6.2018  08:11

    Ach, těch nelogičností. Clinte, Clinte, u tebe bych se takovýho diletantství nenadál...

    • 29.6.2018  08:07

    Proč tolik liknavě zádumčivých a teatrálně vážných pohledů, proč tolik špatných hereckých výkonů a proč do toho neustále Hofová manýristicky hýká? Protože takhle tvoří televize rychle kvasná výroční díla. Ta marnost a útrpné čekání, kdy to celé přestane být zajíkavě otravné a něco se stane, skončilo až při závěrečných titulcích. Bez smyslu, bez příběhu bez očekávání, naplněno beze zbytku.

    • 31.5.2018  21:13

    Mě by vážně zajímalo, na jakou cílovou skupinu je tenhle sesranec vrhnut. Ne, vážně, já Vás chci poznat, prosím! Člověk přestává být lidskou bytostí v okamžiku, kdy mu cokoli z toho vyšije třeba jen cuknutí koutkem. Filipe, ty se na to dokonavě vyser. Je to -5 k odpadu a pocit odvahy, překlenující se ke zděšení ze mě sama: dokoukal sem to (byť s přetáčením).

    • 29.5.2018  12:47
    Hastrman (2018)
    ***

    Kdysi, před 69 lety, bylo možné napsat postavu silné, soběstačné, inteligentní a emancipované dívky s grácií, umem a lehkostí.Šlo o Báru, řečenou Divá. Bohužel, pokud na takto povahově vybavenou dívku (ženu) poukáže současná filmová produkce, obvykle z toho vyleze nesympatická a drzá koketa (záměrně používám spisovný slovník), která svým úsměvem neodzbrojuje, nýbrž láká (kam však, to nevím). Narativní unylost nezachrání ani ďábelsky gradující Dobrého výkon, ani překrásná kamera. Přesto má film v sobě něco, a to je čistě můj pocit, co by mu nikdo jiný než Ondřej Havelka nevtiskl.

<< předchozí 1 2 3 4 5 6 8
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace