Recenze (647)
Rambo: Poslední krev (2019)
Nieje to taká priamočiara akcia ako 4.No napriek tomu všetko do seba pekne zapadá a Rambo skončí tam kde sa vždy chcel už tridsať rokov dosť "domov"
Creed II (2018)
Lungrenov návrat bol dostojný,priniesol patričnú tvrdosť v súbojoch.Sly opať stavil na sentiment a rodinu, čo u mňa už v tomto pokračovaní až tak nefungovalo.
Komando (1985)
Nekompromisný Matrix, zvrátený záporák Benett....A zbesilá akcia 80 rokov.( Dnes už mierne smiešna )
Rozpolcený (2016)
iba zopakujem :Splitu, ktorý nemá prakticky žiadnu pointu či moment prekvapenia. Willis príjemným prekvapením.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Každý pohľad na Darth Vadera je super...I záverečné boje v krásnom prostredí..Sú nadpriemerne.ale každé aj tieto star wars budú mať jeden problém že sú pokračovaním niečoho tak veľkého .
Sebevražedný oddíl (2016)
Pre mňa len ďalší ukazovateľ ako DC comix zaostáva za Marvelom. Hlúpe a nudné.
Jurský svět (2015)
Pred 25 rokmi to bolo niečo úžasné keď Spielberg oživil dinosaurov. Jursky svet je iba slabšia kópia svojho predchodcu a dôkaz toho že hollywoodsky tvorcovia nedokážu nič nové vymyslieť.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Pred 20 rokmi to H a L išlo ďaleko lepšie.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Keby v druhej polovici trochu nezvolnili tempo tak je to dokonalá podivaná. Ale klobúk dole pred akciou, hudbou, brutalitou a celkovým vizuálom.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Menej vtipné, menej akčné ani ten Ultron nieje zaporák na ktorého by si človek spomenul.