Recenze (102)
Morke (2005)
Předně : natočeno celkem hezky a námět taky dobrý. Bohužel velký zápor je v hlavním hrdinovi, který se chová jako retard....No a ostatní postavy se také chovají hodně divně. Prostě bizár. Dokoukáno pouze silou vůle.
Gjakuten saiban (2012)
Jelikož mám sérii čerstvě za sebou dohranou...Většina filmu se tak nějak drží předlohy, ale... Je tam spousta odchylek, protože se snažili do dvouhodinového filmu naroubovat cca 4 případy. Pak už to haprovalo, chyběli komické hlášky ze hry....No a detektiv Gumshoe - Toho sem si představoval jinak :) Ono vlastně všechny postavy byli trošku jiné....
Pach krve (2021)
Film snese podívání, až když začnou závěrečné titulky.....jinak naprostá lobotomie a opravdu to nemá nic společného s pachem krve...
Ať žije Django! (1968)
No a já si přidám. Westerny mám rád - Djanga mám rád. No a Terence Hill prostě umí. Takže spokojenost. Samozřejmě na Franca Nera v původním filmu nemá, ale i tak slušný film.
Killer Party (1986)
Krásný 80-ky a skvělej soundtrack k tomu... Best Times vám bude znít v hlavě ještě dlouho po skončení filmu.
Svět řeky (2003) (TV film)
Škoda, že film nemá nějaký konec, kterým by se vše vysvětlilo....Jinak taková jednohubka.
Tichá noc (2021)
Ano, podobnost s dnešní Covid dobou velice podobná :) A film je hodně odvážný. Papejte piluky, dávejte si vakcíny - je to přece to nejlepší, říkají to přece odborníci....
Raze (2013)
Brutální, na jedno shlédnutí OK.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Podle skutečné události :) :) :) Tak možná se to lehce otřelo :) Ale jinak pěkně natočená duchařina.
Jing tian long hu bao (1990)
zklamání, čekal jsem od filmu více - podle hodnocení 70 v červeném a dostal bezduchou střílečku, kde mi ke konci bylo jedno jak to dopadne, hlavně ať už je konec :)