Recenze (400)
Bullet Train (2022)
Takhle neskutečnou devadesátkovou akční jízdu plnou hlášek, vtipu, zábavy a boje, která je obohacené o moderní trikové možnosti, jsem ještě neviděl. Neskutečná pecka.
Vzpomínky jako kapky deště (1991)
Film, který neuvěřitelně hluboce zpracovává dětská traumata a to, jak nás provázejí i do dospělosti. Totální must see.
Filmstalker (2021) (pořad)
Medojed dělá zábavnou a pekelně sarkastickou formou recenze, které jsou komplexní a jdou do hloubky. Skvělá práce.
Banda (2019) (seriál)
Oi cunts.
Saiki Kusuo no Psi-nan (2016) (seriál)
Parodie na všechny běžné stereotypy o super schopnostech v anime. Sarkastické, misantropické a suché. Saiki má všechny možné schopnosti, ale znechucuje ho všední život, otravují ho lidé a jediné, co chce, je mít chvíli klidu. Je to jako kdyby se Haruhi Suzumiya narodila jako otrávený a zpruzený týpek s několika polodebilními kamarády namísto SOS Brigade. Určitě to není pro každého, ale pokud hledáte něco suchého bez hlubšího smyslu, s hrdinou, kterého serou stejné věci, jako každého misantropa, ale on je může řešit pohybem ruky, tak je to pro vás.
Peacemaker (2022) (seriál)
V životě by mě nenapadlo, že seriál, kde je v hlavní roli John Cena, bude takhle našlápnutá a skvěle zahraná pecka. Správný mix absurdity, přestřelené komiksovosti bez patosu typického pro Marvel i DC. All hail the white dragon!
Babica vs. Sapík (2015) (pořad)
5 hvězd už jen za to, kolik tihle dva věčně nalití borci naserou snowflakes.
Duna (2021)
Dokonalost. Hudba, vizuál, střih, kamera. Všechno naprosto perfektní.
Babicova televize (2021) (pořad)
solidních 5/7
Dorohedoro (2020) (seriál)
Skvělá, nafetovaná a neuvěřitelně imaginativní záležitost. Výborně to funguje, sice si spoustu musíte domyslet, ale fuck západní trendy. Caiman je prakticky průvodcem v celém světě. Jeho postava jde za svým cílem, ale pro nás jako diváky je mnohem zajímavější sledovat to, co se děje kolem jinak vlastně docela normálního týpka s hlavou krokodýla.