Recenze (400)
Pacific Rim: Povstání (2018)
Zábavná Kaiju rubačka. Nicméně v zábavnosti a přepálenosti prohrává oproti monsterversu.
Batman (2022)
Problém Batmana je v několika bodech - Pattinson je výborný herec, ale batmana mu prostě nevěříte. Je to prostě 70 kg střízlík a nějak si nedovedu představit, že by mlátil mafiány. Za druhé - stopáž filmu je neskutečný přepal. Mohlo to mít 2h a nic by se neztratilo. Zbytečně natahované scény a to jak ty kecací, tak ty akční. Teď pozitiva - Zoe Kravitz výborná, stejně tak Paul Dano. Noirová stylizace byla pěkná, jen bych čekal ten Gotham ještě temnější.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Naprosto zbytečná série se zápletkou jak z béčkového filmu se Stallonem.
Banda (2019) (seriál)
Oi cunts.
Saiki Kusuo no Psi-nan (2016) (seriál)
Parodie na všechny běžné stereotypy o super schopnostech v anime. Sarkastické, misantropické a suché. Saiki má všechny možné schopnosti, ale znechucuje ho všední život, otravují ho lidé a jediné, co chce, je mít chvíli klidu. Je to jako kdyby se Haruhi Suzumiya narodila jako otrávený a zpruzený týpek s několika polodebilními kamarády namísto SOS Brigade. Určitě to není pro každého, ale pokud hledáte něco suchého bez hlubšího smyslu, s hrdinou, kterého serou stejné věci, jako každého misantropa, ale on je může řešit pohybem ruky, tak je to pro vás.
Peacemaker (2022) (seriál)
V životě by mě nenapadlo, že seriál, kde je v hlavní roli John Cena, bude takhle našlápnutá a skvěle zahraná pecka. Správný mix absurdity, přestřelené komiksovosti bez patosu typického pro Marvel i DC. All hail the white dragon!
Babica vs. Sapík (2015) (pořad)
5 hvězd už jen za to, kolik tihle dva věčně nalití borci naserou snowflakes.
Slunovrat (2019)
Filmařsky strašně precizně natočená vata. Většinu času se vůbec nic neděje a když se něco začne dít, tak vás to vlastně nemusí zajímat. Jsou ta jednoduše klasické stereotypy milionkrát ukázané v jiných filmech, které někdo natočil technicky velmi dobře, ale pořád je to něco, co už jste stokrát viděli. Absolutně nic vás v tom nepřekvapí, neznechutí, nevyděsí.
Není čas zemřít (2021)
Poměrně důstojné rozloučení s Craigovým Bondem. Co ale bohužel filmu hodně ubírá je přišerný výkon mého jinak oblíbenéhó Ramiho Maleka, kterému toho záporáka prostě nevěříte.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Trochu mě mrzí, že Tomu Hiddlestonovi permanentně dávají role umaštěných slizounů. Přitom ta Indiano-Jonesovská poloha mu fakt sedí.