Recenze (63)
Let číslo 93 (2006)
Velice pěkný snímek ale možná že neni pravdivý, musím uznat že to byl pěkný opravdu pěkný film, a nechtěl bych být pasažérem.
Periskop nahoru a dolů (1996)
Tak toto je pravá komedie, opravdu velice dobrá a proto mé hodnocení je takové jaké je.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Tento film se mi moc líbil protože mám rád Toma Hankse, a navíc mám rád filmy dobrodružný jako Indianna Jonnes, atd..
Spojenec (2006)
Brilantní film, a jak to celé dopadne. Úžasné. Nic víc k tomu dodat, možná pusťte si to.
Obchodník se smrtí (2005)
Tak tento film bych hodnotil velmi dobře protože jsem takovejhle film neviděl už dlouho a tenhle se povedl jako skvěle sestříhaný, natočený no prostě paráda.
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Velice dobrý film až skvělý mě se to nejvíce líbilo a kapitán Jack Sparrow umí lidi rozesmát já na to půjdu několikrát a asi si ho určitě koupím protože je to super film a super film si vždicky koupím.
Spartakus (2004) (TV film)
Někdy se mi nelíběj historický filmy, ale tendle se mi líbil a velice udělal dojem velký dojem a strhující děj, moc se mi to líbilo.
John Q. (2002)
Velmi dobrý a strhující příběh který možná vystihoval to co se u nás děje. Velice se mi to líbilo, takový napětí co se stane. Super opravdu velmi pěkný film.
Zástupce velitele (2006)
Dobré někdy to bylo dost zamotaný a někdy to byly jatka, ale naštvalo mě že tam to bylo udělaní pomocí počítače a někdy ne tak proto dávám to co dávám.
Mrs. Doubtfire - Táta v sukni (1993)
Velmi dobrá komedie, při které se směju, moc se mi líbily hercí, a vždycky se mi líbil Robin Williams.