Recenze (1 209)
Od pěti do sedmi (2014)
Opravdu hodně emočně vyšponované...a opravdu hezké...není co řešit. Jen ty vztahy a invenci 😃
Skrytý nepřítel (2016)
Brosník je borec a zase to dokazuje. Pravda, jeho gesicht už pamatuje hodně a je to vidět, ale když se naštve, věříte mu to!! hlavní protiva ouchyl Barry je ještě uvěřitelnější a když sebou ošívá, mám chuť mu taky jednu fláknout.. tohle je v super tempu a rozhodně podhodnocené místními experty!!
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Začal jsem to sledovat kvůli homosexuálnímu Dexterovi, který je můj favorit. Je dobrý, stejně tak další obsazení je pojato po svém a jejich postavy baví. Problém je, že tihle hrobaři se rozjedou až ve třetí sérii v díle č. 11. Aneb....kdo si počká....ten si....
Zákon Helena (2016)
Místy jsem se ocital v dokumentu o Petře Nesvačilové a to mi upřímně dost vadilo..stejně tak pochlebování a vykreslování některých aktérů / muklů by do podobného žánru patřit prostě nemělo....
Rozsudek noci (1993)
Estevez je Mirek Dušín a Gooding junior zase komediální herec!! Proto to nemůže fungovat. Silvestriho soundtrack evokující predátoří honičku a výprava jsou však geniální...
Kladivo (2010)
Čtyři už je moc,ale je to poctivá 70procentka. Obrovský námět, ze kterého se dalo tolik vytřískat...bohužel jsem ale našel málo emoční, příběhově slabý a kamerou nezajímavý snímek... Herecky však ale na jedničku...s přetaženou stopáží...
Donnie Darko (2001)
Evidentně vymikajici se mému smyslovemu chápání....ale Gyllenhaal je Bůh, to se musí nechat! Ty tři v hodnocení patří jemu!
Už je tady zas (2015)
Achtung, Achtung!!! Vítej zpátky Adolfe,... a v plné formě, ve skvělých záběrech, ve skvělé satirické scénaristické poloze, v originálním nápadu a se skvělým soundtrackem.....škoda té stopáže, byla by to čistá koule v hodnocení..
Anthropoid (2016)
Smrdí to Hollywoodem na všechny strany a to mi sakra vadí! Stejně tak obsazení a volba J. Dornana.. a do toho všeho mám nemalé podezření, že si Sean Ellis tak trochu upravil fakta...abych ale jenom neplival. Ono je to ve výsledku lehce nadprůměrná podívaná s czecho ksichty a překvapivě povedenou Geislerkou.
Matky na tahu (2016)
Je to pohádka jako blázen, ale s naprosto povedeným scénářem, na kterém poctivá komedie stojí a padá! Spousty amikovskeho klišé ale vem to čert. Je to opravdu zábavné a nenechá vás to upadnout do nic nebavící nudy...