Recenze (340)
Top Gun: Maverick (2022)
Absolutně nejlepší film, jaký jsem kdy viděla. Od začátku až do konce jsem nedýchala, ať už šlo o děj, zpracování, akci, fakt umělecké dílo.
Parazit (2019)
Tenhle film fakt nemá chybu... 🤣
A co když je to pravda? (2005)
Já mám asi rozboureny hormony, ale to byl dokonalej film...
Noc v New Yorku (2014)
Jeden z nejhezčích filmů, jaký jsem kdy viděla.
Před svatbou ne! (2001)
Já tenhle film prostě miluju 🤣🤣🤣
Kšefty s tátou (1994)
Ten film nezaslouží pět hvězd, ale já ho z dětství tak strašně miluju, že nemůžu jinak... 🖤
Až tak moc tě nežere (2009)
Tak tohle bylo absolutně rozkošný!
V pasti (2018)
Film je pro mě hodně srovnatelný s Tichým místem. Ovšem tohle mě bavilo trochu víc. Už jen to, že být potichu je na hovno, ale to, že venku, mezi těmi bubaky, musíte jít poslepu, to je hrozně tísnivé už tak. Vytváří to úžasnou atmosféru. Slepota je hrozně strašidelná. Bylo to super. Za mě film roku.
Pátrání (2018)
Překvapení roku a jeden z výborně fungujících snímků. Napínavé, dramatické, emocionální.
První očista (2018)
Tvl, mě to úplně dostalo. Snad nejlepší očista zatím! :)