Recenze (154)
Světová válka Z (2013)
Vskutku příjemnej filmovej zážitek. Brad opět nezklamal a táhl skvěle celej film. Efekty byly hodně povedený, ale tenhle typ zombíků/nakažených mi prostě nesedí. Neříkám, že by se měli šourat, až by to bylo trapný, ale tohle bylo trochu moc. K úplné spokojenosti mi kromě pohybu nakažených chybělo lepší rozzuzlení a trochu odlišnej konec.
Zpráva o Europě (2013)
Tenhle typ filmů mě skoro vždy baví a bylo tomu tak i v tomto případě. V podstatě tam bylo vše, co jsem čekal. Vesmír, očekávání, cesta do neznáma, fáze objevování, záhadný prvek, který drží diváka napnutého a pak i ucházející zakončení. Co bych tomu vytknul by bylo asi zbytečně chaotické střídání kamer a poruchovost, která sice možná přidává na falešné autenticitě, ale mně to při sledování zrovna dobře nedělalo.
ATM (2012)
Film plný hloupostí, ať už menších (ale přesto k zamyšlení), tak přímo do očí bijících. Já obvykle nejsem ten, co chytá každou scénu za racionální konec, ale tohle mi prostě nedalo a nad některými situacemi a rozhodnutími postav jsem se musel pozastavovat. Onen záhadný věznitel nepůsobil moc děsivě a nijak moc se v průběhu filmu nepředvedl, což jsem čekal do poslední chvíle, že se stane. Samotné trio pak není nijak zvlášť trýzněno během svého pobytu, takže pokud čekáte skupinu lidí, která bude trpět a strádat, tak tady se toho nedočkáte.Koukatelný to bylo, ale že bych to musel někdy vidět znovu, to opravdu ne.
Chained (2012)
Velmi příjemný překvapení. Obě hlavní role jsou zahraný fakt skvěle a uvěřitelně. Už úvodní scéna dává tušením jakým směrem se bude film ubírat . . . "Máma už se nevrátí, začni si zvykat." Neměl jsem problém vžít se do situace a děj pěkně ubíhal, prokládaný scénama, který se jen tak nevidí (společné umývání, hra s kartama obětí). Konec to celé jen hezky dovršil, ačkoliv jsem měl v koutku duše představu i o trochu jiným směru. Silný * * * *
Chodba (2012)
Hlavním tahounem byl pro mě sypmatickej hlavní hrdina, na kterém šla krásně poznat postupná únava a ztráta kontroly, jak se děj stupňoval. Film má hutnou atmosféru a příjemně ubíhá, ikdyž prakticky neopustíme prostory domu. Švédština je moc hezká na poslouchání, teda alespoň pro mě ...
Klaun k popukání (2012)
Hodně příjemný skloubení komedie a hororu, který se mi trefilo přesně do nálady. Film je plnej dobrých hlášek a představitel klauna si to evidentně užil. Akorát je tam na způsob pojetí docela dlouhý hluchý místo po úvodní scéně.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Ach jo ... Taková parádní první půlhodina, která mi naslibovala pořádnou akci a napětí a ono se to (menší SPOILER! ) vyvine ve smutný drama o něšťastný lásce a jednom zázračným dítěti =(. Pro mě zabitej vynikající nápad.
Man (2012)
No ano, je to vcelku trefné, ale ne všechno je černobílé a má pouze špatnou stranu. Jak už napsali mnozí přede mnou, škoda toho konce.
Obchod pro sebevrahy (2012)
Hodně zajímavý téma. Nespočet scén, kdy se smějete, ikdyž dění je tragický. Rozhodně jsem rád, že jsem to viděl a opakování se určitě bránit nebudu. Zpívaných scén mohlo být z mýho pohledu určitě méně, protože mi docela lezly krkem a ikdyž tomu název nenapovídá, film je místy (hlavně ke konci) strašně naivní.
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
Horší jak trojka, lepší jak čtyřka, asi tak si páte pokračování stojí v mých očích. Už jen prostřední maloměsta (a samozřejmě lesa) mi přijde přirozenější a už tento aspekt na mě působil pozitivně. Vraždy jsou opět kruté, originální, podle mě opět o malý kousek více hnané do extrému. Bohužel zabijácké trio upadá svou inteligencí díl od dílu níž a níž a ani postavy/oběti nedokážou ničím zaujmout a ikdyž umírají jedna po druhé, ve vás to maximálně vzbudí radost, jakým způsobem že byly poslány na onen svět.