Oblíbené seriály (9)
Gokusen (2002)
Hvězdná brána (1997)
Krok za krokem (1991)
Bleach (2004)
Musím se přiznat, že prvních asi 60. dílů bylo perfektních, dokud Ichigo zachraňoval Rukiu bylo všechno fajn, ale pak přišly ty nudný fillery a následný manga děj a Bleach šel do kytek. Jedině humor a jaksi zvědavost, co z toho Kubo ještě vymáčkne byla marná. Pro prvních 60. dílů jasných 5* pro zbytek 2* - 3*.
Gravitation (2000)
Moje úplně první shonen-ai anime. Nikdy nebudu litovat té noci na Animefestu, který jsem prokoukala na Gravitation. Jedním slova bomba!!