Recenze (2 096)
Černá labuť (2010)
Psychologický thriller pre fanúšikov tohoto žánru. Mňa to čiastočne obišlo.
Fontána (2006)
Pekný film, ale mňa obišiel.
Titanic (1997)
Na môj vkus trocha sladké, na druhej strane absolútne profesionálna práca.
Mechanický pomeranč (1971)
Kubrick sa nezaprie. Nie je to pre každého, iba pre tých, ktorým sa chcie aj zomýšľať a zamýšľať sa.
Transformers (2007)
Odpočinkový blockbuster pre menej náročného diváka. Miestami vtipný.
Avatar (2009)
Technicky dokonalý rodinný sci-fi film, ktorý sa chcel na niečo hrať, ale mňa to nedostalo. Napriek tomu dávam 4* za profesionálne a technicky dokonalé spracovanie.
Ginostra - mafie nespí, mlčí (2002)
Trocha zdĺhavé a pomalé. Určite nesplnil očakávania, ale mňa neurazil.
Vrána (1994)
Dnes už klasika žánru. Brandon Lee v najlepšej svojej roli, aj keď pri natáčaní prišiel o život - podobne ako jeho otec.
Rychlý jako blesk (1992)
Klasika akčných filmov, Brandon Lee v jednej zo svojich najlepších rolí. Treba si uvedomiť, že v tej dobe sa točili filmy týmto štýlom a netreba to porovnávať so súčasnosťou.
Mistr (2012)
Neštandardný americký film. Výborné herecké výkony (verím, že aspoň jeden herec dostane Oscara).