Recenze (1 236)
Terminátor: Temný osud (2019)
Nářez parádní hezky po klasicku s vynikající Lindou a vtipným Arniem. 🤩😈👌❄️🔥
Na špatné straně (2018)
První 2 hodiny jako by nebyly. Pomalu táhnoucí se "Cargo" crazeyovka mě minula jak Vincova střela. Možná je velký Talouš, ale starý dobrý Mel má jednoznačně větší koule. 😜👍😃
John Wick 3 (2019)
Pro mě slabota a propadák. Keanu snažil ses nic proti tobě, seš třída a bylo to vidět. Jenže nevím, či nastává nová byť erková Éra akčňáků, nebo se holt Chadova ruka utla. Gumový nesmrtelný hrdina je spíš k smíchu a bojovka nonstop dvě hodiny v kuse se taky nedá brát vážně, natož s nadhledem. Takže buď z nás chlapec dělá vyšší sortu akčních fandů nebo totální blbce. Každému dle výběru...🙄😏🙈👍👎
McFarland: Útěk před chudobou (2015)
V 80. letech bych prskala slovy chvály, protože mám Kevina v oblibě a role zachránců mu jsou jak vyšité na americkou vlajku, ale v dnešní době je to již bohužel silně přes čáru. Černý patetismus v bílém hávu = slaboduchost. Ovšem závěrečné defilé a dobro převedeno do reality v horizontu času tím nechci naprosto nijak a ničím snižovat. Tomu palec nahoru! Jak jinak...;-)
Zelená kniha (2018)
Komorní pomalu táhnoucí se příběh dvou paličáků (každý jinak), společný čas s možností ovlivnit život jeden druhému a třeba ho i změnit k lepšímu či horšímu. V neposlední řadě špičkové výkony obou protagonistů a spolu s dynamikoju děje nelze než napojit se na stejnou vlnovou délku bezohledu na téma, místo nebo časové rozlišení. Jedním slovem paráda pro opakované shlédnutí a pro mě velmi milé překvapení. Plné hodnocení bez váhání je samozřejmostí.
Mrazivá pomsta (2019)
Už jen kvůli těm metrům sněhu...;-) A samozřejmě kvůli Liamu, crazy stylovce ála "Boj sněžného pluhu s mafií" nebo podobným black humors. Holt nekompromisnost je někdy nezbytná jak pluh v zemi nekonečného sněhu, mrazu, ledu...
Zločin - Zúčtování (2013) (epizoda)
Psycho jak mamut, atmosféra a emoce se daly doslova krájet....;-)
Zločin - Šest minut (2013) (epizoda)
Joel Kinnaman RULEZ!! ;-)
Bohemian Rhapsody (2018)
Zlatá 80. léta a neobroušený 💎Freddie mi je krásně připomněl...😍👍💓 Děkuji za to i emotivní pocit pohody a lidskosti 😉😘
Pátrání (2018)
Jedna velká nuda. A já si říkala, že je ta detektiv nějak moc angažovaná....i na americké poměry....;-(