Poslední recenze (25)
Úhoři mají nabito (2019)
Námět je to dobrý, ovšem zpracování je strašné. Nic horšího než "herecké" výkony Patrika Holubáře a Anny Kameníkové jsem dlouho neviděl. Za mě obrovské zklamání a to trailer vypadal vskutku dobře.
Predátor: Evoluce (2018)
Za mě obrovské zklamání. Predátora jako postavu miluju a předchozí filmy alespoň za něco stály. Tohle je komediální hovadina, která se sci-fi hororem nemá nic společného. Film je i na sci-fi plný nesmyslných momentů, které zkazí divákovi chuť už během prvních pár minut.
Venom (2018)
Klasická marvelovka posledních let, obohacená o skvělý Hardyho výkon a humorných situacích. Škoda jen nepřehledného a odfláknutého souboje na konci filmu, kde divák vidí jen letájící šmouhy.