Poslední recenze (93)
Dark Star – Svět HR Gigera (2014)
Velmi silný zážitek, hlavně sledovat dokument přímo v muzeu Hans Ruediho v Gruyères. Smutné sledovat padající hvězdu a dojemné vidět slzící chlapáky, kterým HRG tolik dal. Budu jen už navždy litovat toho, že jsem neměla stejné štěstí pána temnoty potkat.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Lucu, ou Lucu! Jak já jsem se jen těšila na další Besson-pecku. Vizuálně je tento kousek strhující, ale obsazení mě nezaujalo, avatárovští alieni byli krásní, ale lehce okoukaní... a tak nějak na závěr se nedokážu ubránit myšlence, o čem to vlastně celé bylo? Asi největší plus má hned úvodní scéna se střelami protrhávajícími atmosféru a vlastně celý ten (nukleární?) zmar. Díky a jdu si zase pustit Pátý Element.
Nepřítel před branami (2001)
Jako docela nežeru ten fake-Russian akcent, který si všichni půlku filmu budovali a pak v té druhé to prostě vzdali a jedou si ten svůj posh British. Kromě Rachel teda. Ta se ani nesnažila. Asi jsou soudruzi z moskevské univerzity o krok dopředu.