Recenze (1 233)
Zakázané uvolnění (2014)
Víc divadelní hra než funkční film, přesto se zajímavými momenty a scénami, např. poslední scéna. Postava Nevěsty je na hraně snesitelnosti. Plusové body přidávám za to, že se film odehrává v hypotetickém prostoru poblíž mé rodné vísky :-)
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Žádný zázrak se nekonal, na druhou stranu však ani průšvih. Slušná dynamická žánrovka - teen komedie, u které jsem dokonce téměř neměla pocit, že je to český film... Slušní herci, řemeslo a dokonce i vtipy, které byly vtipné. 5/10
Babovřesky (2013)
eh... Smutek a zoufalství nad "lidovým humorem", "pohodovými postavami" v "typické jihočeské vísce" ve " "filmové" komedii tak trochu ze života".
Croodsovi (2013)
Rodinný animovaný Avatar. Příběh patří k nejklasičtějším - konflikt mládí a stáří, tradice a pokroku, otce s rebelující dcerou - ale upevňování rodinných hodnot při pravěkém tripu za sluncem doprovází nádherné a vymazlené obrázky fantaskního pravěkého světa a humor, za který se divák při sledování nemusí stydět.
Elysium (2013)
Akční pohádka o chudém dělníkovi, který ve futuristickém království nastolil sociální spravedlnost. Blomkamp ji ale podává dostatečně (filmově) zábavně a přesvědčivě, aby se nezvrhla ve frašku.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Dospělejší, přehlednější, naboostované větším rozpočtem. První část z dvanáctky a vítězné tour výborná, vražedná aréna trochu slabší.
Iron Man 3 (2013)
...aneb jak byl tentokrát hrdinou Tony Stark, nikoli Iron Man... Krutý pád na dno, zpochybnění vlastního statutu superhrdiny a hledání sebe sama v souboji s opravdu nepříjemnými padouchy. Úplné nadšení však brzdily neodbytné otázky, jako například: Kde se flákal Shield, když se Tony topil v největším průšvihu své Iron-Maní existence?
Jack a obři (2013)
Velké zklamání, když v pohádce mezi ústřední dvojicí naprosto neproběhne jiskra, Evan McGregor s pitomě napsanou rolí je největší tahoun a v průběhu člověk zjistí, že jediný, komu se dá logicky fandit jsou obři, které lidé vyhlazují, podvádějí, okrádají, zneužívají - a považují to za naprosto správné. Trošku respektu, ne?
Jasmíniny slzy (2013)
Woody Allen o klamech, sebeklamech a depresi, s výbornými postavami. Cate Blanchett naprosto vynikající ve všech polohách deprimované Jasmine, stejně tak Sally Hawking jako Ginger, která bohužel zůstává i herecky trochu ve stíni své "sestry".
Jedlíci aneb Sto kilo lásky (2013)
I believe I've seen hell. And it was... this. Myslela jsem, že Westernstory v této pětiletce nic netrumfne, ale stalo se. Obsah Magnuskova filmu nedává smysl, jeho sledování navíc provází fyzické utrpení ze scén, které tvůrci zamýšleli jako vtipy (?), ale nedá se jim při troše zdravého rozumu zasmát, také z naprosto nezvládnutého střihu, který dává vzpomenout na počátky kinematografie (viz Fuxoft: http://www.youtube.com/watch?v=EYBjxbVg_-E ) a pekelného mixu zvuku. PS: Pointa v tomto případě zabíjí.