Recenze (1 233)
Barbar Conan (2011)
Po formální stránce klasicky nekoukatelný Nispel (největší formální WTF - přestřih z půlky scény v tmavé jeskyni na stébla trávy v jasném slunečním svitu). Člověku se chce skoro až brečet, když ví, že v rukách jiného režiséra by to mohlo vypadat výrazně líp. Herecká sebranka se však snaží, Momoa se pro tyhle drsné chlapácké role asi narodil (zdravím Khala Droga), Ron Perlman během svých patnácti minut všechny zkušeně přehraje. Budu teď parafrázovat: "Sračka se světlými momenty" A ty světlé momenty to tahají z naprostého podprůměru... ke dvěma hvězdám. PS: Viděno 2D, vzhledem k tomu, že nekvalitní digitální práce rvala oči už tak, nechci vědět, co se zraky nebohých diváků muselo udělat ve 3D
Bollywood Queen (2002)
Podivný roztříštěný mix bollywoodské poetiky a britské sociální kritiky. Navzdory tomu, že je dlouhý jen asi 80 minut, dost ztrácel mou pozornost a to dokonce navzdory přítomnosti Jamese McAvoye. Navíc, neschopná sehnat originál, musela jsem se poprat s nezvykem na slovenský dabing.
Captain America: První Avenger (2011)
Porušila jsem základní pravidlo, že před a během projekce se prostě nepije. Anachronický čestný hrdina mi proto byl poněkud k smíchu. Takže mě potěšila dvouminutová účast Richarda Armitage a dovětek, který slibuje, že alespoň Avengers budou pecka.
Křižák v džínách (2006)
Čekala jsem hodně podprůměrný youth-time-travelling film a ono to zatím vypadá na guilty pleasure. Po třetí projekci dodávám: Ultimátní guilty pleasure :)
Neřízená střela (2010)
Nečekaně vtipná černohumorná komedie s geniálním ústředním triem. Samozřejmě relativně předvídatelná, ale to bylo to nejmenší. Rupert Grint vedle Nightyho a Blunt obstál se ctí, i když jeho role je výrazně prolezlá Ronem.
Někdo to rád horké (1959)
- I am a man! - Well, nobody's perfect! Příjemná převleková komedie s rychlým tempem, ale taky s poněkud přetaženou stopáží.
Taková hezká malá pláž (1949)
Neskonale pošmourný a deštivý film, dědic poetického realismu, který mě bohužel nijak zvlášť neohromil. (LFŠ 2011)
Sabrina (1954)
Navzdory silné herecké sestavě - Hepburn, Bogart, Holden - mnohem slabší než jsem čekala.
Nikdo nic neví (1947)
Absurdní situační komedie s náloží vypointovaných gagů ve stylu němých grotesek. (LFŠ 2011)
Czech Made Man (2011)
Přestylizovaný zbytečný film (LFŠ 2011)