Recenze (535)
Adam a Paul (2004)
Život žitý až na dreň.Surovo realistický pohľad na miesta ,odkiaľ uz vlak do normálneho života nechodí.Drogy,pivo,ciga je jedine,čo smutnosmiesnu dvojicu Adama a Paula zaujíma.Život na okraji nieje žiadna prechadzka ruzovou zahradou.
Adidas versus Puma (2016) (TV film)
Príbeh hodny filmového spracovania.Adidas versus Puma,veľké firmy vznikajúce v ťažkej dobe.Pre mna informačne zaujímavé a i spracovanie TV filmu oceňujem.Ak tie 3 pásiky Adidasu vznikli takouto formou,ako vo filme,tak zaujímavé zistenie.
Adios Django (1966)
Modré oči proklete dobrého pištoľníka a texaského šerifa Franca Nera a jeho temer freudovská psychoanalýza- chce pomstiť vraha svojho otca,ale zisťuje,že vrah jeho otca je zároveň otcom jeho mladšieho brata,ktorého vychovával.Klasický špagety western s dobrou muzikou je na 3*,ale dnes svietilo slniečko a Franco Nero bol tak mladý,tak dávam 4*.
Afričan (1983)
Taká staršia ekologicka komédia,ktorá neurazi,ale ani vôbec extra nerozosmeje.Treba dodať,že Noiret je sarmantny a Deneuve krásna.
Alfie (1966)
Remake s Jude Lawem sa mi páčil viac,ale i Alfie zo 66 roku sa výborne pozerá i dnes.Záverečná scéna nad Temžou s chlpatým psíkom bola skvelá.
Amália (2008)
Dost ťažko sa dalo orientovať v tomto zivotopisnom filme.Slavna portugalska speváčka fada Amália sa často v spomienkach vracala do rôznych obdobi svojho života,ako aj k rôznym mužom zo svojho nie celkom stastneho osobného života,a tak bolo treba byt pri pozerani stále v strehu.Pre mna,kedže som nedávno Lisabon navštívila bola Amália i takým ozivenim a priblizenim dejín Portugalska v čase vládnutia Salazara i krasnemu typickemu spevu v Lisabone dodnes znejucemu fado.
Američan (2010)
Pokludne plynutie príbehu amerického vraha s dobrou kamerou,dobrým Cloonym a skvelým talianskym prostredím.
Amistad (1997)
,,Treba ovládať súdy,aby si mohol ovládnuť krajinu."Spielbergova historická dráma z 19.storočia z čias otrokárstva v USA mi čímsi pripomína súdy v dnešnom čase u nás na Slovensku.Réžia,hudba,Hopkins bez výhrad,iba záverečný happy end nemusel byť.
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Iňárritu geniálne pospájal v 3 príbehoch postavy z rôznych sociálnych vrstiev v Mexico City.Som milovníkom psov,dnes je upršaný deň a Amores perros zapôsobil na 100%.Znepokujujúci,brutálny(psie zápasy),ale i veľmi ľudský film o tom, aká je láska krutá.
Andrew Lloyd Webber: Koncert k 50. narozeninám (1998) (koncert)
Trosku osobne.Dnes oslavujem 50tku, a tak tento koncert k 50tke Webbera som si užila naplno.Rrekvapenie absolútne boli úžasné hlasy Banderasa a zimomriavky z Glenn Close a Jesus Christ Superstar a Evity.Genius Andrew Lloyd Webber sa nenarodi každý den.Prosto zimomriavky z nadhernych hlasov a hitov.