Recenze (535)
Assassin (2015)
Vizuálne dokonale.Hlavná ženská hrdinka je azijskou kopiou Angeline Jolie.
Tak daleko, tak blízko (2014)
Strašna sila,viac nemám čo dodat.
Výchova (2014)
teda kubanci vedia aky film natocit.Chlapec Chala hraje svoju rolu neskutocne.Veľmi zaujímavé pre mna vidieť Havanu dneska.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Kanibalsky muzikál.Prečo nie.Bavilo má to a o to ide.
Chladnokrevný (2012)
vykonsruovane,ale ma to vdaka hercom uroven.nadhodnocujem avsak s lachkostou
96 hodin: Zúčtování (2014)
Na 9 hodinový let úplne ideálny film.Vtedy človek prepaci i zvláštnu neznicitelnost hlavného hrdinu.
Marian (1996)
Vďaka tomu autentickemu prostrediu a autentickym hercom je to silný zážitok.Spoločnosť nepripravila tých chlapcov na normálny život.
71 (2014)
Poriadne napinave s dobrou kamerou.Sťažnosť mám iba voči dvom podobným fuzatym hercom,ktorých som nedokázala rozoznavat a to v tej neprehladnej situácii komplikovalo výrazne sledovanie kto proti komu a s kým.
Utržený ze řetězu (2005)
Černoch s bielou dcérou sa ujme vraha Činana a ešte pár kopancov,pastoviek a rozpravočky je koniec.
Barva pleti (2008)
Chorý svet,ked koža rozhodovala o prístupe,pohľade a citovej malosti.Film priblížil nedávne skutočnosti v Juhoafrickej republike.Niet preto vysvetlenia.