Recenze (535)
Vodní svět (1995)
Hovadina strašna.Kevin Costner staby akýsi tarzan so ziabrami a plavacimi blanami.
Boj sněžného pluhu s mafií (2014)
Nedávno Bezva chlap a teraz Kraftidioten.Moland ma môj palec hore.
Showgirls (1995)
Niekedy treba absolútne vypnúť a v tom prípade je Showgirls to pravé.Dopozerala,ale myslím si svoje.Pruderna Amerika,ktorá zatkne i cikajuceho mladého muža za odhalovanie sa na verejnom priestranstve,tu predvádza chorý svet,pozlatko Las Vegas.
Dosky 2014 (2014) (pořad)
Vtipne,vydarené odovzdávanie dosiek a pre mna objav Genius Locci
Bezva chlap (2010)
Nejaká vrazdicka,nejaký odpudzujuci sex a napriek tomu sa na konci severskeho Bezva chlapovi usmievam.
Bílé dlaně (2006)
Silne štyri i za to,že som tiež pocitovala tu bolesť malého 10 ročného maďarského gymnastu,ktorú mu sposobovala náročná a tvrdá gymnastika na naradi,ale hlavne brutalny,komunistický tréner.Biele dlane plynu pomaly,no maju množstvo zaujímavých strihov,prelinajuc rôzne obdobia hlavného hrdinu s výbornou hudbou a hercami z nie zrovna známeho športového prostredia gymnastiky.Scéna pri nastupoch na čiaru s malými chlapcenskymi nohami je brutal.
Případ Wagner (2013) (TV film)
Dozvedela som sa zaujímavé informácie z Wagnerovho života.To,že bol antisemita,vieme všetci,ale to ,že sa rad obliekal do ženských hodvabnych šiat,tak takéto pikosky som netušila.Avšak realizácia dokumentu bola pre mna trochu smiešna.
Mandela: Dlouhá cesta ke svobodě (2013)
Tento film má jednoznačne humanisticky odkaz.U mna 4 a pól.
Hodiny (2002)
Filmový skvost aj na druhé vzhliadnutie najvyššie hodnotenie.
Fair Play (2014)
70% Priklonila som sa k 4 hviezdam,kvôli realistickemu zachyteniu tej nestastnej doby.