Recenze (13)
Jurský svět (2015)
peachovina
Kmotr (1972)
tři hodiny bez dechu
Malý toaster (1987)
nejlepší pohádka z mého dětství, ohráváná z originální (!) VHS až do znehodnocení pásku.
O sexu (2008)
Některý hlášky co tam jsou.... nesmysl :D
Pokoj 1408 (2007)
Horrorový nadprůměr, dobrá atmosféra a hlavně dobrá předloha - je vidět že King je mistr svého oboru. Narozdíl od ostatních mi příjde závěr jako nejslabší část, nemluvě o finále které je tak debilní a předvídatelné že mi z toho bylo až smutno. Obsazení hlavního hrdiny nechápu, Cusack je pro mě Cage #2
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Asi nejhorší film na jaký mě nalákalo dobré hodnocení ostatních uživatelů čsfd a během filmu jsem několikrát zkoušel jestli nemám někde v pokoji časovou trhlinu kterou bych se mohl vrátit zpět do minulosti a zabít sám sebe předtím než shlédnu tenhle film.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Nezávidim tvůrcům jejich úděl - s adaptací knih a zejména her je vždycky kříž, ale tohle se povedlo. Docela věrně zpracovává atmosféru knihy, která mě na celé sérii bavila nejvíc + pár pěkných záběrů mi na 4 hvězdičky stačilo. Docela by mě zajímalo jak by to vypadalo kdyby to natočil Tiers, mohl by to bejt pěkněj úlet... :D
TRON: Legacy 3D (2010)
Spíš asi napíšu co se mi nesedlo - film občas ztrácel tempo,občas nekteré hlášky vyznívaly dost uměle a neprvoplánově vtipně (docela škoda, hlavní protagonisté mi byli maximálně sympatičtí) dále technologie na zpracování postav byla podle mě dost nedotažená, omlazený Bridges mi připomínal něco z Beowulfa a ke konci filmu mě Grid přestával trochu bavit. Vychválil bych akční scény, pár vtipných dialogů, návrhy dopravních prostředků a určitě hudbu od Daft Punku. Osobně mě bude mrzet pokud film bude mít pod 70% - způsobí to pravděpodobně lidé co si stáhnou R5 rip z netu - film moc mimo kino nezapůsobí.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Dobře natočený mix fantasy a ne-infantilní pohádky, která zase posouvá hranice animovaných filmů. Docela dost je znát že je to adaptace několika knih najednou a Snyder nemá dost času vyprávět příběh a zároveň točit zpomalené detaily na soví peří padající do rozbouřeného moře a další cool CGI - storytelling tim docela trpí (nemluvě o faktu že ze začátku jsem nedokázal rozeznávat jednotlivé sovy od sebe - (variací jak namodelovat soví zobák je dost omezeně)), ale né zas tak moc aby to ubralo z hodnocení dvě hvězdy. Rozhodně můžu doporučit
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
Vzpomínka ještě na mladá léta, kdy jsem tento krátký film našel na cd score. Něčim mě to i přes ten amaterismus dokázalo rozesmát.