Poslední recenze (28)
Wolf Hall (2015) (seriál)
Malý klenot pro náročného diváka. 1) Mark Rylance v hlavní roli aneb Už mě nikdy nikdo nepřesvědčí, že Cromwell byl jeden z největších padouchů britské historie. 2) Interiéry a exteriéry aneb Tohle BBC fakt umí. 3) Kostýmy aneb Historická věrnost postavená nad krásu potěší. 4) Tempo vyprávění aneb Jak využít moderní filmové prostředky a zároveň zachovat atmosféru. 5) Hudba aneb Jak napsat tu správnou hudbu k pomalu vyprávěnému příběhu.
Dívka s perlou (2003)
Při druhém shlédnutí, trochu zklamání, ale stále si stojím za čtyřmi hvězdičkami za: 1) Ztvárnění Holandska. Skoro jako z Vermeerových obrazů. 2) Dějovou linku s Vermeerovou dcerou Cornelií. 3) Pomalé tempo vyprávění, které příběhu sedlo. 4) Postava tchýně. A vlastně i snachy. P.S. Colin ani Scarlett mě v tomto filmu neoslnili.
Řím (2005) (seriál)
Velmi kvalitní seriál, bohužel druhá série nedosáhla kvalit první, ale i tak čtyři hvězdičky za: 1) Ztvárnění Říma. Špinavého a živého města. 2) Hlavní dvojici. I když víc asi za Kevina McKidda. 4) Oktaviana (v podání Maxe Pirkise). Vlastně celou jeho rodinu. 3) Dějový oblouk první série.