Recenze (182)
Pomsta mrtvého muže (2013)
Velmi vyváženě namíchaný koktejl akčního thrilleru a romantického dramatu. Ponurá atmosféra zde není vůbec na škodu, protože bezvadné herecké výkony ústřední dvojice vše skvěle osvěžovaly. Krásná hudba.
Londýnský gangster (2010)
Přesně tohle je " můj šálek kávy ". Mám rád role "gangsterů s dobrým srdcem", kteří chodí po hraně ..občas vystřelí, občas podají pomocnou ruku, ale zejména si uchovávají svoji hrdost, nezlomnost a osobitou eleganci. Keira ode mne nedostane žádnou hvězdu, Colin pět hvězd....Bezva biják.
Domek z karet (2013) (seriál)
Seriál se nevleče, ale běží v dramatických konverzacích. Postava kongresmana Underwooda v podání K. Spaceyho dodává celé sérii dokonalou atmosféru. Už se nemůžu dočkat pokračování...wow.
Hon (2012)
Na severské kinematografii obdivuji přirozenost a nenásilnost, která vtahuje diváka do příběhu a většinou ho nepustí až do samotného konce. Jagten je toho jasným příkladem. Snímek velmi dobře zachytil absurditu davového šílenství, které je v tomto případě založené na lži vzniklé v představě malého dítěte. Co všechno člověk dokáže udělat, aby potvrdil svoji "pravdu" a neznemožnil se před okolím?...
Milosrdné lži (2010)
Velmi francouzské, velmi nabité emocemi, velmi ze života. Podstatnou část filmu jsem přemýšlel o svých přátelích, kolik jich mám, jsou-li to opravdoví přátelé....a také o moři a slunci. Nádherný film.
Adamova jablka (2005)
Další ze severských dramat, které mě spolklo jak malinu. Komorní příběh o víře, Bohu, Ďáblovi a skupince bizardních postav u kterých nevíte, jestli se máte smát nebo plakat.
Zabiják Joe (2011)
tak tohle bylo hodně krutý.
Čtyři slunce (2012)
Po shlédnutí jen píseň od Vypsaný Fixy zmírnila pocit hořkosti, který ve mně film zanechal. Nejsem si jistý, jestli jsem pochopil všechny postavy a co chtěl vlastně Bohdan Sláma říci. Každopádně vím, že herecká vystoupení všech hlavních zůčastněných postav byla velmi dobrá až výborná. Jen Karel Roden mi neštimoval...
Argo (2012)
Nevím proč, ale filmy z prostředí arabského světa mě většinou usadily do křesla a neodpoutaly moji pozornost až do samotného konce. Možná to pramení z respektu, který mám před kulturou a společností "muslimského světa ", možná jen ze strachu. Argo je krásně zpracovaný snímek, vizuelně dobově vybroušený s velmi přesvědčivými rolemi ústředních postav. Skvělý filmový zážitek podtrhuje nádherný hudební doprovod.
Skyfall (2012)
Skyfall.... the best Bond ever ;-)