Recenze (811)
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Vtipné? Romantické? Nebo snad dokonce legendární? Ani náhodou! Celou dobu jsem si lámal hlavu, za co získal tento film dva Oscary a nemohl jsem na to přijít. Nicméně nominace Hepburnové je zasloužená. Její "sám se svazující" charakter, který zde důstojně ztvárnila, je snad jedinou věcí, která stojí za vypíchnutí z tohoto jinak průměrného filmu.
Noc patří nám (2007)
Nadprůměrný snímek s vhodným obsazením.
Někdo to rád horké (1959)
Spektakulární americká komedie, která ani po více než 50 letech neztrácí nic ze svých kvalit a oslovuje generace i nadále. Jednoznačně špička světové kinematografie a jeden z mých nejoblíbenějších filmů.
The Final Days (2000)
Prezident Spojených států prohánějící se po Bílém domě na starém bicyklu, kopající do automatu na cukrovinky...
Agent Cody Banks 2 (2004)
Jedna hvězda za tu bloncku.
Blb a blbec (1994)
Tenhle film kráčí ve stejných kolejích jako předešlé, které vznikly za spolupráce dua Spencer a Hill. Stáří se však na nich podepsalo a už to není to co bývalo.
The Cottage (2008)
Ticho před bouří, tak by se dal charakterizovat slabší a pomalejší rozjezd. Ten je však po první zdlouhavé půl hodině vykoupen dobře vypadajícími vyvražďovačkami a ještě lépe vypadající Jennifer Ellison. Ještě trocha toho britského humoru a Cottage je na světě.
District 9 (2009)
Za málo peněz hodně muziky. Smekám pane režisér.
Mystery, Aljaška (1999)
"Smilním a hraju hokej, protože to sou dvě nejlepší věci na světě."
Zelig (1983)
Precizně zpracovaný a především velmi originální režisérský počin Woodyho Allena. V každém okamžiku je vidět, že si pohrál se všemi detaily. Pro mě dokonalé skloubení formy a obsahu.