Recenze (377)
Hrozba smrti (2024)
Krasne retardovany. Ani na moment jsem se nenudil a prislo mi, ze se u toho stab i herci fakt bavili.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Byt mi 12, jsem hotovej. Takhle je to jen zajimavy - a to hlavne kvuli predloze. To, co se da schovat do animaku/anime/mangy to v hrane verzi velmi casto osciluje ke cringe. A tady jsem zazival ten neprijemnej trapnej pocit az moc casto. CGI budget vyplytvali na posledni epizodu.
Duna: Část druhá (2024)
Slabsich pet. Nemuzu tomu dat 4* kdyz vim, co za filmy 4* dostava. Na silnych 5* je druha pulka trosku moc divadelni a finalni bitva lehce pitoma. Prvni pule je orgasmicka.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Jako vzdy - posledni dobou - jsem videl neco jineho nez zbytek mistniho osazenstva.
Mr. & Mrs. Smith (2024) (seriál)
Skoro 5*. Snad bude 2. sezona. Je to civilni vztahova dramedie s krasnym vizualem, skvelymi herci nejenom v hlavnich rolich (Danno, Turturro, Moura, Perlman, Paulson). Ustredni dvojice je skvela!
Chudáčci (2023)
Byt to o 10 - 15 min kratsi, jdu na 5*. Gilliam meets Burton, skvele zahrany!
Bod obnovy (2023)
Objektivně to za 4* není, ale je to první českej film co vypadá a zní jako ze západu. A často i líp. Tempo je slabší, hodně, ale opravdu hodně se tam povídá (navíc v hodně pitomých postsynchronech) a je to vykrádačka skoro všeho - ale ta technická kvalita to vytahuje nahoru. UI, motion design, architektura, kostýmy, kamera, hudba, zvuky...fakt mi to udělalo radost!
Adikts (2024) (seriál)
Mám v piči digestoř. Bohužel poslední dva díly jsem protrpěl. Na ČR asi OK.
1670 (2023) (seriál)
Instantní klasika. Poláci jedou.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Klidně bych mohl pitvat jak je to hnusný, hloupý a nudný, ale za tu energii to nestojí. Je to naprosto retardovaný nejenom jako celek, ale i v každé scéně. Fakt každé. Být mi jedenáct a vidět to v 90. letech, dal bych tomu možná 3*.