Recenze (24)
V bublině (2022)
Film o hovně. Zlatý žraločí tornádo 😀
High Strung (2016)
Miluju taneční filmy a ještě spojené s hudbou no super pecka. Uźila sem si film od začátku do konce. Můj první film který byl propojený skrz 3 žánry jako je balet, street dance a houslový virtuóz :-) Prosím víc takových filmů :-)
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Docela v poho jen to mohlo být víc akční a propracovanějśí
Škatuláci (2014)
Miluju sýry a miluju pohádky takže u mé za plný počet bodů čili 5 a klidně bych dala i 6 protože sem se u toho hodně nasmála :-)
Transformers: Zánik (2014)
Sklamání a to velký protože bez hlavního hrdiny minulých dílů už to prostě není ono :-/ Jinak efekty docela dobrý
Let's Dance All In (2014)
Nenadchne neurazí takovej průměr i když díly předtím byli lepší :-)
Den po konci světa (2014)
Bože ze začátku sem si říkala pořád jo dobrý to se rozjede a na konci sem se mlátila do hlavy že sem vůbec něco takovýho stáhla no hrůza a děs. Celej film čekáte že se začne něco dít, přemýšlíte o čem vůbec ten film je a nakonec sice rozuzlení máte ale úplně napalicu. No doufám že příště už na takovou hovadinu nenatrefím i když podle popisu vypadal film dobře :(
Labyrint: Útěk (2014)
Nechápu jak může mít kniha tolik čtenářů protože film byl hrůza :-/ Nesmyslnej příběh obćas se tam ukázala nějaká ta zrůdićka a toď vše ... No a ten konec? Trošku nechápačka když sem se ohlídla na celý film pospátku. Takže za mě bohužel nebrat
In Your Eyes (2014)
No musím uznat mě se to líbilo jak sviňa :-) Nic bych tomu filmu nevytkla aji sem se zasmála ale přece jen musím dát 4 hvězdičky za konec který mi přišel strašně rychlý a nedokončený :( jinak super :-) A jedna hvězdička rozhodně patří soundtracku který sem si musela okamžitě po dokoukání filmu pořídit :-) DOPORUČUJI
Babovřesky (2013)
Nevím co se vám na tom nelíbí ale ja sem se nasmála jak sviňa :-)