Recenze (345)
Píseň moře (2014)
Film, který je po stránce příběhové trošku předvídatelný ale krása krásné malby a atmosféra celého příběhu tento malý nedostatek vyvažuje-
Žijeme z energie, jsme energie (2015)
Silný film se silným poselstvím.
Na hraně zítřka (2014)
Nápad sice originální ale na druhou stranu mám pocit, že tuhle myšlenku jsem už někde viděl....že by Lola běží o život? :D ....zpracování mi taky úplně nesedlo a vývoj se dal předpokládat. Ale jinak milé překvapení, které od většiny popcornových hlavomazů stojí aspoň za jedno zhlédnutí. Tak těch čestných 70%....víc ani ťuk.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Prvních asi tak 6 dílů mě fakt hodně bavilo. Střed už trošku chladne a závěrečné 4 díly mi už přijdou poněkud slabší. Ale i tak musím říct, že mě těší, že jsou v ČR ještě lidé, kteří jsou schopni natočit kvalitní a vtipný seriál. Velké plus za Trojana, který ve své roli opravdu exceloval.
Padesát odstínů šedi (2015)
Asi nejnudnější, nejblbější ale hlavně nejotravnější film, který jsem kdy viděl.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Mno safra, musím říct že pro mě velké překvapení. Po předchozích velmi průměrných dílech se toto zpracování konečně drží ve většině příběhu knižní předlohy. Nejsilnější stránkou celého filmu je však atmosféra, která velmi umě sekunduje mému dojmu z knížky. Už to není v pravdě počteníčko ani pokoukáníčko pro děti ale řízné fantasy s prvky hororu. Tak a teď skáknu na poslední díl knížky.
Fatum (2012)
Je pravda, že výběrem lidí jsem byl překvapen a úplně mi nesedl a tak na mě začátek působil dost rozpačitě. Ale J.Dušek a několik dalších momentů mě rozhodně oslovilo. Když ještě přihlédnu k množství balastu, který se dnes prezentuje jako něco skvělého, tak hodnotím víš. 65-70%
Čepel smrti (2009)
Nejsilnější kafe co jsem snad kdy viděl. Nekoukatelné a nesmyslné. Proti tomu je The Room procházka růžovým Sade-m!
Poslední výkřik (2012)
Tak debilní až je to dokonalé. Šmajda, Bartošová a další zfetovaní herci útočí na divákovu bránici. Neměnil bych ani vteřinu, prostě skvělá zábava k popukání :)
Until the Light Takes Us (2008)
Jeden z mála dokumentů, který opravdu dokázal vystihnout atmosféru toho o čem se snaží podat svědectví. Vřele doporučuju.