Recenze (9)
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
Stejný odpad jak jeho režisér. Už nikdy nic netoč, ruský sráči!
Kozí příběh se sýrem (2012)
Stejný odpad jak jeho režisér. Už nikdy nic netoč, ruský sráči!
Deathstroke: Arkham Assassin (2014)
Pěkný kraťas a fanoušci si s tím dali práci :) Vidět s ním nějaký animák by bylo super. Stegr: díky za odkaz ;)
Mercury (1998)
Viděno poprvé v 9 letech v kině, kde byl přístup na film až od 12+... takže jsem byl natěšení opravdu jak malý kluk a musím říct, že se mi film opravdu vryl do paměti a pamatuji si do dnes některé pocity z filmu... Ano film určitě nepatří k top filmům Bruce Willise a je to spíš podprůměrný film, se zajímavým námětem kde provedení značně pokulhávalo... 3* si to podle mě zaslouží a 4* je za nostalgii :)
Sex ve městě (1998) (seriál)
Tak jsem se rozmyslel zda dat 4* nebo 3*... nejprve jsem chtel dat 4 za to, ze kdyz serial obcas stihnu v televizi a divam se na to s pritelkyni, tak se zasmeju a je takove cele fajn... Prostredi Big Apple (kam bych se v budoucnu rad podival, aspon na otocku), zenske, ktere asi maji byt neci symbol a celkem neotreli humor... Ale ted kdyz mam opet pustenou tu stejnou televizi a divam se opet na stejny serial, na 4 zenske v chodicich barevnych spacacich tak musim dat hvedicky 3, protoze ono to tak vtipne a dokonale nakonec neni a pokud uvidim vice dilu casteji moje hodnoceni postupne mozna i klesne (omlouvam se za komentar bez diakritiky)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
4* jen za první sérii... dál to hodnotit nebudu. Co série hvězdička dolů, bohužel
Zmizení (2013)
Musím říct, že opravdu hodně povedený krimi-thriller s parádním příběhem, který mě od začátku chytil a až do závěrečných titulků nepustil. Skvělý herecký výkon předvedl Jake Gyllenhaal (stejně jako v Patrole). Chtěl jsem dát 4**** ale za doporučení Lima tam šupnu 5, stejně si to ten film zaslouží ;-)
Sirius (2013)
Tak na tento dokument jsem se i docela těšil a asi to byla chyba, protože mě to hodně zklamalo... O UFO jen to co je ve stovkách jiných dokumentech, takže nic převratného a to včetně hodně divné pitvy humanoida. O alternativní energii tam toho taky moc nebylo, jen nic neříkajic útržky. Bohužel mě to nudilo a nezachránil to ani chaotický střih. 50% Snad příště a líp ;)
Amazing Spider-Man (2012)
Konečně jsem film viděl :) Musím říct, že jsem se ze začátku bál se na to vůbec podívat, protože jsem zde viděl hodnocení okolo 60% a to je velká škoda... Přes 70% a min. 4* si to zaslouží a už teď se těším na další díl nově nastartované série! Je to jiné jak s Tobey a mně se to prostě líbilo :) PS: je to můj vůbec první komentář a ani nevím proč zrovna k tomuto filmu, ale jsem rád PPS: snad v komentování budu pokračovat a nebudou to takové bláboly abych dostal BAN