Oblíbené seriály (9)
Dekalog (1989)
Najkomplexnejšie premyslený a duchovne naplnený seriál, ktorý presahuje čas aj priestor svojimi myšlienkami, ktoré sa opierajú o Dekalóg.
Stranger Things (2016)
Všetko do seba zapadlo dokonale (bohužiaľ okrem najslabšej 4. série). Ikonické postavy, štylizácia prostredia do minulosti, (hororová) atmosféra tajomna, dobová hudba a ešte niečo naviac (možno komornosť prostredia a sympatie k hercom)... čo posúva tento seriál rovno medzi kultové záležitosti. Séria 1: 5/5. Séria 2: 4.5/5. Séria 3: 4/5. Séria 4: 3/5 (komentár pri sérii).
Perníkový táta (2008)
Okrem toho, že je to výborne napísaný a zrežírovaný seriál, mimoriadne dokáže pracovať s postavami a ich vývojom. Ďalší dôležitý kvalitatívny prvok je, že seriál s ďalšími sériami, nielen že neupadá (ako väčšina iných), ale ešte aj stúpa. Pri piatich sériách je to neskutočný úspech.
Teta (1987)
Prvý krát som to videl ešte v detstve. Teraz to na mňa urobilo rovnako silný dojem. Krásny seriál. Atmosféra je priam rýdzo "jakubiskovská" - čiže fantazijno-mysticko-psychedelická a to na mňa vždy pôsobilo ohromným dojmom. Zároveň je v tom srdce a úprimnosť. Každá postava žije a má svoj príbeh. Nesmiem zabudnúť na skvelú hudbu.
Černobyl (2019)
Tisícročná včela (1983)
Mentalita slovákov cez Jakubiskove oči. Aké blízke našim srdciam.
Přátelé (1994)
Klasika medzi seriálmi, ktoré vedia pobaviť.
Battlestar Galactica (2004)
Městečko Twin Peaks (1990)
Lynch a jeho mysterióznosť rozhodená do mozaiky osudov obyvateľov Twin Peaks. Rada: nesnažte sa to pochopiť.